Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percipirana vrijednost trgovačkih maraka u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 390067)

Ocjenski rad | diplomski rad

Katić, Antonija Percipirana vrijednost trgovačkih maraka u Republici Hrvatskoj / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Katić, Antonija

Petljak, Kristina

hrvatski

Percipirana vrijednost trgovačkih maraka u Republici Hrvatskoj

Trgovačke marke su marke u vlasništvu trgovaca. Trgovci angažiraju proizvođača da proizvede proizvod, a trgovac je odgovoran za sve ostale elemente. Vlasnici maraka mogu biti veletrgovci i trgovačka udruženja. Razvoj trgovačkih maraka počeo je u 19. stoljeću u SAD-u. Trgovačke marke od svog uvođenja bilježe samo rast i razvoj proizvoda. Trgovačke marke su prešle iz faze uvođenja u fazu rasta. Trgovci su proširili ponudu po kategorijama i prema razinama kvalitete. Postoji četiri vrste trgovačkih maraka prema omjeru cijene i kvalitete: generičke trgovačke marke, klasične trgovačke marke, premijske marke i zajedničke marke. Podaci bilježe rast prodaje trgovačkih maraka stoga je važan podatak o stavovima potrošača vezanih za trgovačke marke. Percipirana vrijednost proizvoda je subjektivan stav potrošača koji uzima u obzir prednosti proizvoda, kvalitetu i imidž proizvoda te ovisi o svim alternativama i troškovima donošenja odluka. Rezultati istraživanja ukazuju na važnost kvalitete i cijene trgovačke marke. Važnan faktor prilikom kupovine trgovačkih maraka je zemlja proizvodnje koju su primjetili i maloprodavači te ističu navedeni podatak na internetskim stranicama i letcima. Prilikom kupovine trgovačka marka se uspoređuje sa proizvođačkom.

trgovačke marke; proizvođačke marke; percipirana kvaliteta; percipirana vrijednost

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Perceived value of private labels in the Republic of Croatia

nije evidentirano

private labels; national labels; perceived quality; perceived value

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

12.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija