Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija potrošača trgovačkih maraka hrane za kućne ljubimce (CROSBI ID 390024)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lukac, Lucija Percepcija potrošača trgovačkih maraka hrane za kućne ljubimce / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Lukac, Lucija

Petljak, Kristina

hrvatski

Percepcija potrošača trgovačkih maraka hrane za kućne ljubimce

Trgovačke marke su marke u vlasništvu posrednika koje nemaju istaknuto ime proizvođača, već je za sav razvitak i promotivne aktivnosti odgovoran maloprodavač. Predmet rada je percepcija potrošača trgovačkih maraka hrane za kućne ljubimce. Cilj rada je istražiti kako hrvatski potrošači percipiraju trgovačke marke u kategoriji hrane za kućne ljubimce, koji su razlozi njihove kupovine te čine li emocije i imovinsko stanje ključne čimbenike u izboru proizvoda trgovačke marke umjesto proizvoda nacionalne marke.

trgovačke marke; percepcija potrošača; hrana za kućne ljubimce

nije evidentirano

engleski

Consumer perception of private pet-foos labels

nije evidentirano

private labels; consumer perception; pet-food

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

11.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija