Percepcija potrošača trgovačkih maraka hrane za kućne ljubimce (CROSBI ID 390024)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lukac, Lucija
Petljak, Kristina
hrvatski
Percepcija potrošača trgovačkih maraka hrane za kućne ljubimce
Trgovačke marke su marke u vlasništvu posrednika koje nemaju istaknuto ime proizvođača, već je za sav razvitak i promotivne aktivnosti odgovoran maloprodavač. Predmet rada je percepcija potrošača trgovačkih maraka hrane za kućne ljubimce. Cilj rada je istražiti kako hrvatski potrošači percipiraju trgovačke marke u kategoriji hrane za kućne ljubimce, koji su razlozi njihove kupovine te čine li emocije i imovinsko stanje ključne čimbenike u izboru proizvoda trgovačke marke umjesto proizvoda nacionalne marke.
trgovačke marke; percepcija potrošača; hrana za kućne ljubimce
nije evidentirano
engleski
Consumer perception of private pet-foos labels
nije evidentirano
private labels; consumer perception; pet-food
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
11.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb