Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga trgovačkih maraka u razvoju proizvodnog poduzeća (CROSBI ID 390023)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kos, Kristina Uloga trgovačkih maraka u razvoju proizvodnog poduzeća / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Kos, Kristina

Petljak, Kristina

hrvatski

Uloga trgovačkih maraka u razvoju proizvodnog poduzeća

Trgovačke marke privlače veliku pozornost ne samo potrošača već i proizvođačkih poduzeća od kada su se pojavile na tržištu. Sve veći broj proizvoda pod trgovačkim markama počeo je predstavljati veliku prijetnju nacionalnim markama. Gospodarska kriza u svijetu još je više potaknula kupnju trgovačkih maraka i to zbog znatno niže cijene u usporedbi sa nacionalnim. Stoga je fenomen nastanka i razvoja trgovačkih maraka utjecao ne samo na konkurentnost i uspješnost maloprodavača, već i na proizvođače. Maloprodavači su prestali biti ovisni o svojim proizvođačima, što je dovelo do pitanja uspješnosti i opstanka proizvodnih poduzeća. Cilj je ovoga rada opisati koncept trgovačkih maraka sa teorijske strane te su dati odgovori na pitanja kako proizvodnja i potražnja za trgovačkim markama utječu na proizvodna poduzeća. U radu se nadalje navode prednosti i nedostaci za proizvođače ako proizvodi isključivo nacionalne ili kombinira proizvodnju zajedno sa trgovačkim markama. U ovom radu je istaknut značaj trgovačkih maraka za razvoj i uspješnost proizvodnih poduzeća. Istraživanje na temelju kojeg su doneseni zaključci je provedeno intervjuiranjem menadžera marketinga jednog od vodećih proizvođača prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj. Ovim radom se želi ukazati kakvo je stajalište proizvodnih poduzeća prema trgovačkim markama te kako se ono nosi sa tim trendom. To je važno iz razloga što je povećanje proizvodnje jedan od bitnih elemenata za razvoj tržišta i gospodarstva, što je ključno za izlazak zemlje iz gospodarske krize.

trgovačke marke; proizvođačke marke; proizvodna poduzeća; razvoj; uloga trgovačkih maraka

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

The role of private labels in the development of manufacturing company

nije evidentirano

private labels; national labels; manufacturer; development; the role of private labels

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

11.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija