Društveno odgovorno poslovanje maloprodavača proizvoda svakodnevne potrošnje (CROSBI ID 389991)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mlinar, Marina
Petljak, Kristina
hrvatski
Društveno odgovorno poslovanje maloprodavača proizvoda svakodnevne potrošnje
Društvena odgovornost poduzeća je koncept prema kojem poduzeća na dobrovoljnom principu integriraju brigu za društvena pitanja i zaštitu okoliša u svoje poslovne aktivnosti i odnose s vlasnicima, dioničarima, zaposlenicima, kupcima, dobavljačima, vladom, medijima i javnošću. Sukladno tome mnogi maloprodavači proizvoda svakodnevne potrošnje opredjeljuju se za primjenu društveno odgovornog poslovanja, djelom zbog rastuće svijest potrošača o pitanjima zaštite okoliša i održivog razvoja, djelom zbog utjecaja koji etičnosti i pravednosti trgovačkih lanaca imaju na proces donošenja kupovnih odluka i ponašanje potrošača općenito. Predmet istraživanja ovog rada je način na koji maloprodavači proizvoda svakodnevne potrošnje u Republici Hrvatskoj pokazuju svoju opredijeljenost za društveno odgovorno poslovanje svim interesnim skupinama, stvarajući pri tom pozitivni utjecaj na poslovanje i imidž poduzeća. Istraživanje je obuhvatilo pregled literature, analizu sadržaja internet stranica vodećih maloprodavača proizvoda svakodnevne potrošnje na hrvatskom tržištu, te metodu anketiranja potrošača putem anketnog upitnika. Rezultati upućuju na zaključak da vodeći maloprodavači proizvoda svakodnevne potrošnje u Hrvatskoj nisu u potpunosti prepoznali važnost društveno odgovornog poslovanja, te da većina kupaca u Hrvatskoj ne razmatra društvenu odgovornost/neodgovornost prilikom kupovine proizvoda svakodnevne potrošnje.
maloprodavači proizvoda svakodnevne potrošnje; održivi razvoj; društveno odgovorno poslovanje; analiza sadržaja; Republika Hrvatska
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Corporate social responsibility of fast moving consumer goods retailers
nije evidentirano
fast moving consumer goods retailers; sustainable development; corporate social responsibility; content analysis; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
09.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb