Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastava kao ritual. Integriranje feminističkih i interkulturnih načela u poučavanju (CROSBI ID 51874)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Bartulović, Marija Nastava kao ritual. Integriranje feminističkih i interkulturnih načela u poučavanju // Interkulturalmo obrazovanje i europske vrijednosti / Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb : Virovotica: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2014. str. 151-165

Podaci o odgovornosti

Bartulović, Marija

hrvatski

Nastava kao ritual. Integriranje feminističkih i interkulturnih načela u poučavanju

Tekst govori o nastavi kao neponovljivom činu čija je svrha ireverzibilni pomak u svijesti onih koji u njemu sudjeluju. Nastava, prema tome, nije shvaćena kao unaprijed definiran proces čija se struktura može osmisliti, razložiti te u određenoj sekvenci vremena realizirati, već kao autentičan čin stvaranja čija je svrha istinsko obrazovanje. Istinsko obrazovanje je shvaćeno kao ono koje proteže svijest na način da sudionicima u procesu poučavanja i učenja, omogućuje iskustvo 'novog'. 'Novo' je određeno kao samoprevladavanje, stanje kojeg odlikuje dijalektički odnos toka, odnosno spontanog kretanja u kojemu su akcija i svijest jedno, i refleksivnosti putem koje su centralna značenja, vrijednosti i ciljevi kulture, promatrani u akciji putem oblikovanja i objašnjavanja ponašanja (Turner, 1980). Odrednice tako shvaćene nastave u tekstu se promišljaju preko temeljnih načela poučavanja u feminističkoj pedagogiji kako ih određuju Maher i Tetreault (2001): propitivanja autoriteta, (samo)osvještavanja, povezivanja kognitivnog i afektivnog, kojima su pridodana načela dijalogičnosti i erotičnosti.

nastava, autentičnost, osvještavanje, interkulturno obrazovanje, feministička pedagogija.

nije evidentirano

engleski

Teaching as a ritual. Integrating feminist and intercultural principles in education

nije evidentirano

teaching, authenticity, consiousness raising, intercultural education, feminist pedagogy.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

151-165.

objavljeno

Podaci o knjizi

Interkulturalmo obrazovanje i europske vrijednosti

Hrvatić, Neven

Zagreb : Virovotica: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

2014.

978-953-56216-1-4

Povezanost rada

Pedagogija