Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Aplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske (CROSBI ID 208624)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Marjan, Iva ; Palić, Mirko Aplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 1; 97-112

Podaci o odgovornosti

Marjan, Iva ; Palić, Mirko

hrvatski

Aplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske

Razvoj suvremenog marketinga potaknut globalizacijom, tehnološkim napretkom i pojačanim intenzitetom konkurentske utakmice dovodi do sve većih izazova u upravljanju markama, a time i do potrebe mjerenja njihove vrijednosti. Marke postaju izvor diferencijacije i ponude vrijednosti te u razdoblju sve veće zasićenosti i konkurentnosti tržišta, one za poduzeće predstavljaju izvor konkurentske prednosti i opstanka na tržištu. Cilj rada bio je temeljem kvalitativnog istraživanja saznati da li domaća poduzeća mjere vrijednost vlastitih maraka i koje metode pri tom primjenjuju. Uzimajući u razmatranje financijske i tržišne pristupe problematici mjerenja vrijednosti marke, provedeno istraživanje pružilo je indikativne rezultate vezane uz usvajanje i primjenu pojedinih metoda vrednovanja maraka. Rezultati istraživanja pokazuju da na tržištu Republike Hrvatske koncept mjerenja vrijednosti marke još uvijek nije šire primijenjen u praksi te da ga se često koristi „ad hoc“ prilikom preuzimanja i spajanja poduzeća ili njihovih maraka.

upravljanje markom; mjerenje vrijednosti marke; marketing; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

APPLICATION OF METHODS FOR MEASURING BRAND EQUITY IN SELECTED COMPANIES ON THE CROATIAN MARKET

nije evidentirano

brand management; measuring brand equity; marketing; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1)

2014.

97-112

objavljeno

1333-8900

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost