Aplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske (CROSBI ID 208624)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Marjan, Iva ; Palić, Mirko
hrvatski
Aplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske
Razvoj suvremenog marketinga potaknut globalizacijom, tehnološkim napretkom i pojačanim intenzitetom konkurentske utakmice dovodi do sve većih izazova u upravljanju markama, a time i do potrebe mjerenja njihove vrijednosti. Marke postaju izvor diferencijacije i ponude vrijednosti te u razdoblju sve veće zasićenosti i konkurentnosti tržišta, one za poduzeće predstavljaju izvor konkurentske prednosti i opstanka na tržištu. Cilj rada bio je temeljem kvalitativnog istraživanja saznati da li domaća poduzeća mjere vrijednost vlastitih maraka i koje metode pri tom primjenjuju. Uzimajući u razmatranje financijske i tržišne pristupe problematici mjerenja vrijednosti marke, provedeno istraživanje pružilo je indikativne rezultate vezane uz usvajanje i primjenu pojedinih metoda vrednovanja maraka. Rezultati istraživanja pokazuju da na tržištu Republike Hrvatske koncept mjerenja vrijednosti marke još uvijek nije šire primijenjen u praksi te da ga se često koristi „ad hoc“ prilikom preuzimanja i spajanja poduzeća ili njihovih maraka.
upravljanje markom; mjerenje vrijednosti marke; marketing; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
APPLICATION OF METHODS FOR MEASURING BRAND EQUITY IN SELECTED COMPANIES ON THE CROATIAN MARKET
nije evidentirano
brand management; measuring brand equity; marketing; Croatia
nije evidentirano