Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Developing entrepreneurial behavior for increasing employability of economics students (CROSBI ID 613843)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Sedlan König, Ljerka Developing entrepreneurial behavior for increasing employability of economics students // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj – jučer, danas, sutra / Čavrak Vladimir, Gelo Tomislav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 479-497

Podaci o odgovornosti

Sedlan König, Ljerka

engleski

Developing entrepreneurial behavior for increasing employability of economics students

Utjecaj koji demografski čimbenici, osobne značajke, stavovi, uvjerenja i namjere imaju u razvijanju poduzetničkog ponašanja iscrpno je dokumentiran u literaturi. Međutim, uloga obrazovanja u prijašnjim je modelima neopravdano zanemarena. U cilju određivanja utjecaja koji obrazovanje ima u razvijanju poduzetničkog ponašanja provedeno je empirijsko istraživanje korištenjem strukturiranog upitnika na prigodnom uzorku od 324 studenta Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Osim deskriptivne, univarijantne statističke obrade podataka, korištena je bivarijantna analiza te multivarijantna statistička obrada podataka. Rezultati istraživanja potvrđuju da je moguće poticati razvijanje poduzetničkog ponašanja kroz poučavanje na fakultetima, osobito kroz razvijanje kompetencija. Istraživanjem je također potvrđena uloga iskustva stečenog kroz neformalno i informalno obrazovanje u razvijanju poduzetničkog ponašanja. Na osnovi rezultata ovog istraživanja može se zaključiti da bi se kompetencije studenata trebale, u cilju ostvarivanja veće zapošljivosti studenata ekonomskih fakulteta, definirati kao ishod ekonomskog obrazovanja. Zbog toga bi trebalo uvesti više praktične nastave u formalno obrazovanje na fakultetima te osmisliti načine za iskorištavanje potencijala koje iskustvo ima u razvijanju poduzetničkog ponašanja kroz nadopunjavanje fakultetskih programa iskustvenim metodama poučavanja. Također bi u fakultetske programe trebalo uključiti elemente neformalnog i informalnog obrazovanja.

entrepreneurial behavior; competence; informal and non-formal education; teaching; HE; employability

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

479-497.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj – jučer, danas, sutra

Čavrak Vladimir, Gelo Tomislav

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6025-76-3

Podaci o skupu

Ekonomsko obrazovanje u republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra

predavanje

29.11.2013-29.11.2013

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija