Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako medijsko izvještavanje o sportu utječe na percepciju kod studenata (CROSBI ID 613748)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Popović, Goran ; Grmuša, Tanja ; Gotal, Iva Kako medijsko izvještavanje o sportu utječe na percepciju kod studenata // Menadžment: znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik sažetaka / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko et al. (ur.). Zagreb: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 492-500

Podaci o odgovornosti

Popović, Goran ; Grmuša, Tanja ; Gotal, Iva

hrvatski

Kako medijsko izvještavanje o sportu utječe na percepciju kod studenata

Sport je, kao sporedna stvar u životu svakog ljudskog bića, ušao u sve pore toga života postavši njegov važan sastavni dio. Ovisno o kojemu je mediju riječ, poruka će do publike stići na različite načine. Televizija pruža najcjelovitiju sliku događaja, dok je nedostatak radija nemogućnost vizualizacije. Istodobno, tisak odlazi u drugi plan pred najezdom mnogih internetskih portala. Važno je i pitanje popularnosti. Sportaši mogu postati popularnima zahvaljujući svome uspjehu i upornosti, a u današnje vrijeme sve više zaslugom medija i oglašivača koji sportaša zbog vlastitih interesa stavljaju u prvi plan, a da to nije nužno zasluga njegova talenta i sportskog uspjeha. Uz sportaše, veliki dio medijskog prostora zauzimaju i navijači, posebice huligani. Izvještavanje o njima često ih potiče da čine još više nereda jer tako dolaze u središte pozornosti. Rad istražuje percepciju studenata komunikologije o sportu i sportašima, s pretpostavkom da oni imaju drugačije, temeljitije opažanje medijskih objava. Istraživanje provedeno u svibnju 2013. godine, na uzorku od 114 studenata komunikologije Hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu pokazalo je kako većina ispitanika smatra da medijske objave neki sport čine važnijim/popularnijim u odnosu na druge sportove, pri čemu izvještavanje o nogometu zauzima najveći medijski prostor. Također, većina ispitanika medijsko izvještavanje o problemima u sportu ocjenjuje dominantno kritičkim i senzacionalističkim, a odgovornima za takvo stanje smatraju upravo novinare. Utvrđena je i razlika između ispitanika u recepciji medijskih objava o sportu pri čemu iste više prati muški dio studentske populacije, nego ženski.

sport ; medijske objave ; studentska percepcija ; popularnost sportaša ; sportska komunikacija

nije evidentirano

engleski

How media reporting on sport influences on perceptions at students

nije evidentirano

sport ; press release ; student perception ; athletes’ popularity ; sport’s communication

nije evidentirano

Podaci o prilogu

492-500.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Menadžment: znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik sažetaka

Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina Mile, izvršna urednica: Šiber, Gordana

Zagreb: Veleučilište Baltazar Zaprešić

978-953-7670-99-3

Podaci o skupu

Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem ''Menadžment'' / Scientific and Professional Conference with International Participation ''Management''

predavanje

06.06.2014-07.06.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice