Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje informacijama i znanjem na primjeru kampanje za izbore za Europski parlament 2013. (CROSBI ID 613735)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Popović, Goran ; Grmuša, Tanja ; Prpić, Hrvoje Upravljanje informacijama i znanjem na primjeru kampanje za izbore za Europski parlament 2013. // ''Društvo i tehnologija 2014 - dr. Juraj Plenković'' / ''Society and Technology 2014 - dr. Juraj Plenković'' / Plenković, Mario (gl. i odgovorni urednik) ; Mustić, Daria (ur.) (ur.). Zagreb: Međunarodna federacija komunikoloških društava / International Federation of Communication Associations, Hrvatsko komunikološko društvo / Croatian Communication Association, Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor / Alma Mater Europaea – E, 2014. str. 461-477

Podaci o odgovornosti

Popović, Goran ; Grmuša, Tanja ; Prpić, Hrvoje

hrvatski

Upravljanje informacijama i znanjem na primjeru kampanje za izbore za Europski parlament 2013.

Upravljanje informacijama u medijima temelji se na novinarskoj i uredničkoj procjeni informativne vrijednosti događaja temeljenoj na različitim kriterijima koji određuju hoće li događaj postati vijest. Komuniciranje političkih tema zauzima veliki dio medijskog prostora, osiguravajući legitimiranje političkih odluka, ali utječe i na političku participaciju građana koja je sve manja. Izbori za Europski parlament doživljavaju se drugorazrednima, prije svega loše informiranosti građana o unutarnjem funkcioniranju i ustroju EU- a. Istraživanje provedeno u ožujku i travnju 2013. tijekom službenog trajanja prve kampanje za izbore za Europski parlament u Hrvatskoj na petorim najčitanijim tiskovinama (Jutarnji list, Večernji list, 24 sata, Novi list i Slobodna Dalmacija), metodom analize sadržaja na uzorku od 250 članaka nastojalo je utvrditi forme medijskog izvještavanja o kampanji zatim teme vezane uz EU općenito te utvrditi pokazatelje vjerodostojnosti i objektivnosti. Rezultati su pokazali neuravnoteženo izvještavanje u svim analiziranim tiskovinama pri čemu dominiraju manje novinske forme, te visoku razinu vjerodostojnosti i objektivnosti u izvještavanju koja je ipak narušena dominantnim jednostranim izvještavanjem.

selekcija vijesti ; informativna vrijednost događaja ; politička komunikacija ; politička participacija ; izbori za Europski parlament ; vjerodostojnost izvještavanja

nije evidentirano

engleski

Managing information and knowledge in the case of the campaign for elections to the European Parliament in 2013

nije evidentirano

selection of news ; news value ; political communication ; political participation ; elections to the European Parliament ; credibility of reporting

nije evidentirano

Podaci o prilogu

461-477.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

''Društvo i tehnologija 2014 - dr. Juraj Plenković'' / ''Society and Technology 2014 - dr. Juraj Plenković''

Plenković, Mario (gl. i odgovorni urednik) ; Mustić, Daria (ur.)

Zagreb: Međunarodna federacija komunikoloških društava / International Federation of Communication Associations, Hrvatsko komunikološko društvo / Croatian Communication Association, Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor / Alma Mater Europaea – E

978-953-6226-27-6

Podaci o skupu

''Društvo i tehnologija 2014 - dr. Juraj Plenković'' / ''Society and Technology 2014 - dr. Juraj Plenković''

predavanje

28.06.2014-30.06.2014

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti