Gorski, P. C. (2013), Dopiranje do i poučavanje siromašnih učenika: strategije uklanjanja prepreka do uspjeha. New York: Teachers College, Columbia University. (CROSBI ID 208381)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Blažević Simić, Ana
hrvatski
Gorski, P. C. (2013), Dopiranje do i poučavanje siromašnih učenika: strategije uklanjanja prepreka do uspjeha. New York: Teachers College, Columbia University.
Posljednja knjiga ovoga uglednog američkog znanstvenika skreće pozornost na (primarno) američki diskurs i problematiku obrazovanja učenika koja odrastaju u sredinama nižega socioekonomskog statusa kao i njihovoga niskog uspjeha, a potom i strategije kojima se na istu može (pokušati) odgovoriti.
siromašni učenici; prepreke do uspjeha
nije evidentirano
engleski
Gorski, P. C. (2013), Reaching and Teaching Students in Poverty: Stragies for Erasing the Opportunity Gap. New York: Teachers College, Columbia University.
nije evidentirano
students in poverty; opportunity gap
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63 (1-2)
2013.
237-239
objavljeno
0037-654X