Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Gorski, P. C. (2013), Dopiranje do i poučavanje siromašnih učenika: strategije uklanjanja prepreka do uspjeha. New York: Teachers College, Columbia University. (CROSBI ID 208381)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Blažević Simić, Ana Gorski, P. C. (2013), Dopiranje do i poučavanje siromašnih učenika: strategije uklanjanja prepreka do uspjeha. New York: Teachers College, Columbia University. // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2013), 1-2; 237-239

Podaci o odgovornosti

Blažević Simić, Ana

hrvatski

Gorski, P. C. (2013), Dopiranje do i poučavanje siromašnih učenika: strategije uklanjanja prepreka do uspjeha. New York: Teachers College, Columbia University.

Posljednja knjiga ovoga uglednog američkog znanstvenika skreće pozornost na (primarno) američki diskurs i problematiku obrazovanja učenika koja odrastaju u sredinama nižega socioekonomskog statusa kao i njihovoga niskog uspjeha, a potom i strategije kojima se na istu može (pokušati) odgovoriti.

siromašni učenici; prepreke do uspjeha

nije evidentirano

engleski

Gorski, P. C. (2013), Reaching and Teaching Students in Poverty: Stragies for Erasing the Opportunity Gap. New York: Teachers College, Columbia University.

nije evidentirano

students in poverty; opportunity gap

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63 (1-2)

2013.

237-239

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija