Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa (CROSBI ID 613678)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Blažević Simić, Ana
hrvatski
Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa
Oblikovanje strateških dokumenata za razvoj nacionalnih obrazovnih sustava jedan je od glavnih učinaka europeizacije na hrvatski odgojno- obrazovni sustav te jedno od središnjih pitanja hrvatske pedagogije. Neki od spomenutih svakako su Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi (2010), Kurikulum građanskog odgoja i obrazovanja (2012) te izrazito aktualan Kurikulum zdravstvenog odgoja (2012). Donošenjem takvih dokumenata Hrvatska prati aktualni proces harmonizacije europskog obrazovnog prostora te se priključuje europskim zemljama koje su takve dokumente već donijele sa svrhom što uspješnijeg planiranja i ostvarivanja općeg obrazovanja. U radu će se upravo na temelju navedenih primjera nastojati napraviti nužna distinkcija između inih terminoloških verzija kurikuluma, jer su dosadašnja iskustva pokazala nedosljedno korištenje nekoliko sličnih izraza poput nacionalnog, školskog, razlikovnog, jezgrovnog ili pak predmetnog kurikuluma.
kurikulumski diskurs; terminološke nedoumice; nacionalni kurikulum; jezgrovni kurikulum; školski kurikulum; predmetni kurikulum
nije evidentirano
engleski
Terminological redundancy or a distinctive necessity of curriculum discourse?
nije evidentirano
curricular discourse; terminological confusion; national curriculum; core curriculum; school curriculum; subject curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
69-75.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1.
Hrvatić, N. i sur.
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru
978-9958-16-023-3
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096