Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa (CROSBI ID 613678)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Blažević Simić, Ana Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa // Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1. / Hrvatić, N. i sur. (ur.). Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 69-75

Podaci o odgovornosti

Blažević Simić, Ana

hrvatski

Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa

Oblikovanje strateških dokumenata za razvoj nacionalnih obrazovnih sustava jedan je od glavnih učinaka europeizacije na hrvatski odgojno- obrazovni sustav te jedno od središnjih pitanja hrvatske pedagogije. Neki od spomenutih svakako su Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi (2010), Kurikulum građanskog odgoja i obrazovanja (2012) te izrazito aktualan Kurikulum zdravstvenog odgoja (2012). Donošenjem takvih dokumenata Hrvatska prati aktualni proces harmonizacije europskog obrazovnog prostora te se priključuje europskim zemljama koje su takve dokumente već donijele sa svrhom što uspješnijeg planiranja i ostvarivanja općeg obrazovanja. U radu će se upravo na temelju navedenih primjera nastojati napraviti nužna distinkcija između inih terminoloških verzija kurikuluma, jer su dosadašnja iskustva pokazala nedosljedno korištenje nekoliko sličnih izraza poput nacionalnog, školskog, razlikovnog, jezgrovnog ili pak predmetnog kurikuluma.

kurikulumski diskurs; terminološke nedoumice; nacionalni kurikulum; jezgrovni kurikulum; školski kurikulum; predmetni kurikulum

nije evidentirano

engleski

Terminological redundancy or a distinctive necessity of curriculum discourse?

nije evidentirano

curricular discourse; terminological confusion; national curriculum; core curriculum; school curriculum; subject curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

69-75.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1.

Hrvatić, N. i sur.

Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

978-9958-16-023-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija