Integrating action research into teaching and learning, A reflective approach (CROSBI ID 11982)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Knežević, Božana
engleski
Integrating action research into teaching and learning, A reflective approach
Ova knjiga na 167 stranica pruža uvid u trojaku prirodu akcijskog istraživanja: kao filozofije, kao teorije i kao valjane istraživačke metode. Zbog svojih je obilježja, kao što je uska povezanost s praksom, akcijsko istraživanje često smatrano nedovoljno znanstvenom metodom. No autoričina je namjera prvenstveno ukazati na prednosti i nužnost provođenja akcijskog istraživanja koje je intrinzično motivirano te kao takvo predstavlja temelj vlastitog razvoja i dobre prakse. Stoga polazi od pretpostavke da su preduvjeti poučavanja promišljanje i propitivanje vlastitih postupaka u nastavi čime daje poticaj analiziranju vlastitog sustava vrijednosti i filozofije poučavanja. Knjiga je jedinstvena jer je to prva knjiga posvećena ovoj temi u Hrvatskoj. Ona obuhvaća sve najvažnije aspekte ove teme (od pregleda povijesnog razvoja, preko različitih teorijskih perspektiva do smjernica za praktičnu primjenu i prikaza konkretnih istraživanja (engl. case studies). Knjiga predstavlja značajan doprinos literaturi iz područja istraživanja u Hrvatskoj.
action research; reflective teaching; reflective learning
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Pomorski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Naklada Kvarner
2012.
978-953-7773-14-4
167
objavljeno