Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integrating action research into teaching and learning, A reflective approach (CROSBI ID 11982)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Knežević, Božana Integrating action research into teaching and learning, A reflective approach. Rijeka: Pomorski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Naklada Kvarner, 2012

Podaci o odgovornosti

Knežević, Božana

engleski

Integrating action research into teaching and learning, A reflective approach

Ova knjiga na 167 stranica pruža uvid u trojaku prirodu akcijskog istraživanja: kao filozofije, kao teorije i kao valjane istraživačke metode. Zbog svojih je obilježja, kao što je uska povezanost s praksom, akcijsko istraživanje često smatrano nedovoljno znanstvenom metodom. No autoričina je namjera prvenstveno ukazati na prednosti i nužnost provođenja akcijskog istraživanja koje je intrinzično motivirano te kao takvo predstavlja temelj vlastitog razvoja i dobre prakse. Stoga polazi od pretpostavke da su preduvjeti poučavanja promišljanje i propitivanje vlastitih postupaka u nastavi čime daje poticaj analiziranju vlastitog sustava vrijednosti i filozofije poučavanja. Knjiga je jedinstvena jer je to prva knjiga posvećena ovoj temi u Hrvatskoj. Ona obuhvaća sve najvažnije aspekte ove teme (od pregleda povijesnog razvoja, preko različitih teorijskih perspektiva do smjernica za praktičnu primjenu i prikaza konkretnih istraživanja (engl. case studies). Knjiga predstavlja značajan doprinos literaturi iz područja istraživanja u Hrvatskoj.

action research; reflective teaching; reflective learning

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Pomorski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Naklada Kvarner

2012.

978-953-7773-14-4

167

objavljeno

Povezanost rada

Filologija