Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čitam i pišem - pisana slova, hrvatska početnica za 1. razred osnovne škole (CROSBI ID 745896)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Pavličević-Franić, Dunja ; Velički, Vladimira ; Zalar, Diana ; Domišljanović, Vlatka Čitam i pišem - pisana slova, hrvatska početnica za 1. razred osnovne škole / Domišljanović, Damir (ur.). Zagreb: Alfa, 2014. 80..

Podaci o odgovornosti

Pavličević-Franić, Dunja ; Velički, Vladimira ; Zalar, Diana ; Domišljanović, Vlatka

Domišljanović, Damir

hrvatski

Čitam i pišem - pisana slova, hrvatska početnica za 1. razred osnovne škole

Početnica Čitam i pišem je komunikacijski, radni udžbenik temeljen na suvremenim istraživanjima početnog čitanja i pisanja, tj. primjenjuje se komunikacijsko-funkcionalni didaktički pristup temeljen na humanističkoj edukaciji. Redoslijed obrade slova ne slijedi abecedno načelo nego načelo motoričkoga pisanja pojedinoga slova. Pisana se slova također usvajaju usporedno (velika i mala pisana slova). Za uvježbavanje čitanja služe primjereni književno-umjetnički i drugim funkcionalni tekstovi za usvajanje književnoteorijskih sadržaja, a jezične didaktičke igre osmišljene su za usvajanje jezikoslovnih saržaja u 1. razredu. U Početnici se rabi novi tip slova objavljen u Hrvatskome pravopisu (IHJJ, 2013.), tj. školsko formalno uspravno pismo i školsko rukopisno koso pismo. Početnica se zasniva se na novom Nacionalnom okvirnom kurikulu koji dijeli nastavu hrvatskoga jezika u četiri područja - slušamo i govorimo, čitamo i pišemo.

početnica; hrvatski jezik; prvi razred osnovne škole

nije evidentirano

engleski

Reading and writing - script letters, Croatian primer for first grade of elementary school

nije evidentirano

primer; first grade; elementary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Alfa

80

2014.

nije evidentirano

objavljeno

13-978-953-297-561-1

Povezanost rada

Pedagogija