Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vizualizacija prostora u IPA projektu (CROSBI ID 613552)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jeličić, Ljiljana ; Labor, Zlatko ; Martinić, Ivana ; Mladinić, Petar ; Radović, Nikol Space visualization in IPA project / Vizualizacija prostora u IPA projektu // E-zbornik povzekov konferance_Summaries of lectures and presentation on Friday_22_08_2014. Ljubljana: Zavod za školstvo Republike Slovenije, 2014. str. 5-5

Podaci o odgovornosti

Jeličić, Ljiljana ; Labor, Zlatko ; Martinić, Ivana ; Mladinić, Petar ; Radović, Nikol

hrvatski

Vizualizacija prostora u IPA projektu

U srednjim školama RH predmet Nacrtna geometrija je izborni predmet. Upisuju ga učenici koji planiraju upisati neki od fakulteta na kojima je vizualizacija prostora vrlo važna. No, razvojem tehnologije i uvođenjem Bolonjskog procesa došlo je do potrebe za promjenama u izvođenju nastave kao i ispravljanjem krivog shvaćanja da tehnologija može riješiti baš sve, jednim klikom miša. U svrhu ispunjavanja ideja Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (NOK - a) grupa nastavnika se okupila sa idejom osmišljavanja nastavnog programa, kao i radnih materijala (za učenike i nastavnike). Kroz nekoliko primjera, u radu će biti prikazano kako se uz dobro osmišljene materijale učenja i poučavanja, uz primjenu programa dinamične geometrije Sketchpad 5.03 HR kao alata za crtanje može nastavu podići na viši novo, te kod učenika „poraditi“ na progledavanju, vizualizaciji. Materijali su izrađeni u okviru projekta Further developmentand implementation of the Croatian Qualifications Framework financiranog od EU ili IPAQ Peta.

nacrtna geometrija; perspektiva; program dinamične geometrije Sketchpad; učenje; poučavanje

nije evidentirano

engleski

Space visualization in IPA project

U srednjim školama RH predmet Nacrtna geometrija je izborni predmet. Upisuju ga učenici koji planiraju upisati neki od fakulteta na kojima je vizualizacija prostora vrlo važna. No, razvojem tehnologije i uvođenjem Bolonjskog procesa došlo je do potrebe za promjenama u izvođenju nastave kao i ispravljanjem krivog shvaćanja da tehnologija može riješiti baš sve, jednim klikom miša. U svrhu ispunjavanja ideja Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (NOK - a) grupa nastavnika se okupila sa idejom osmišljavanja nastavnog programa, kao i radnih materijala (za učenike i nastavnike). Kroz nekoliko primjera, u radu će biti prikazano kako se uz dobro osmišljene materijale učenja i poučavanja, uz primjenu programa dinamične geometrije Sketchpad 5.03 HR kao alata za crtanje može nastavu podići na viši novo, te kod učenika „poraditi“ na progledavanju, vizualizaciji. Materijali su izrađeni u okviru projekta Further developmentand implementation of the Croatian Qualifications Framework financiranog od EU ili IPAQ Peta.

Descriptive geometry; perspective projection; software of dynamic geometry Sketchpad; teaching; learning

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

5-5.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ljubljana: Zavod za školstvo Republike Slovenije

Podaci o skupu

2. Međunarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2014

pozvano predavanje

21.08.2014-22.08.2014

Čatež ob Savi, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika

Poveznice