Vizualizacija prostora u IPA projektu (CROSBI ID 613552)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jeličić, Ljiljana ; Labor, Zlatko ; Martinić, Ivana ; Mladinić, Petar ; Radović, Nikol
hrvatski
Vizualizacija prostora u IPA projektu
U srednjim školama RH predmet Nacrtna geometrija je izborni predmet. Upisuju ga učenici koji planiraju upisati neki od fakulteta na kojima je vizualizacija prostora vrlo važna. No, razvojem tehnologije i uvođenjem Bolonjskog procesa došlo je do potrebe za promjenama u izvođenju nastave kao i ispravljanjem krivog shvaćanja da tehnologija može riješiti baš sve, jednim klikom miša. U svrhu ispunjavanja ideja Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (NOK - a) grupa nastavnika se okupila sa idejom osmišljavanja nastavnog programa, kao i radnih materijala (za učenike i nastavnike). Kroz nekoliko primjera, u radu će biti prikazano kako se uz dobro osmišljene materijale učenja i poučavanja, uz primjenu programa dinamične geometrije Sketchpad 5.03 HR kao alata za crtanje može nastavu podići na viši novo, te kod učenika „poraditi“ na progledavanju, vizualizaciji. Materijali su izrađeni u okviru projekta Further developmentand implementation of the Croatian Qualifications Framework financiranog od EU ili IPAQ Peta.
nacrtna geometrija; perspektiva; program dinamične geometrije Sketchpad; učenje; poučavanje
nije evidentirano
engleski
Space visualization in IPA project
U srednjim školama RH predmet Nacrtna geometrija je izborni predmet. Upisuju ga učenici koji planiraju upisati neki od fakulteta na kojima je vizualizacija prostora vrlo važna. No, razvojem tehnologije i uvođenjem Bolonjskog procesa došlo je do potrebe za promjenama u izvođenju nastave kao i ispravljanjem krivog shvaćanja da tehnologija može riješiti baš sve, jednim klikom miša. U svrhu ispunjavanja ideja Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (NOK - a) grupa nastavnika se okupila sa idejom osmišljavanja nastavnog programa, kao i radnih materijala (za učenike i nastavnike). Kroz nekoliko primjera, u radu će biti prikazano kako se uz dobro osmišljene materijale učenja i poučavanja, uz primjenu programa dinamične geometrije Sketchpad 5.03 HR kao alata za crtanje može nastavu podići na viši novo, te kod učenika „poraditi“ na progledavanju, vizualizaciji. Materijali su izrađeni u okviru projekta Further developmentand implementation of the Croatian Qualifications Framework financiranog od EU ili IPAQ Peta.
Descriptive geometry; perspective projection; software of dynamic geometry Sketchpad; teaching; learning
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
5-5.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ljubljana: Zavod za školstvo Republike Slovenije
Podaci o skupu
2. Međunarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2014
pozvano predavanje
21.08.2014-22.08.2014
Čatež ob Savi, Slovenija