Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 711838

Vizualizacija prostora u IPA projektu


Jeličić, Ljiljana; Labor, Zlatko; Martinić, Ivana; Mladinić, Petar; Radović, Nikol
Vizualizacija prostora u IPA projektu // E-zbornik povzekov konferance_Summaries of lectures and presentation on Friday_22_08_2014
Ljubljana, Slovenija: Zavod za školstvo Republike Slovenije, 2014. str. 5-5 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


Naslov
Vizualizacija prostora u IPA projektu
(Space visualization in IPA project)

Autori
Jeličić, Ljiljana ; Labor, Zlatko ; Martinić, Ivana ; Mladinić, Petar ; Radović, Nikol

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
E-zbornik povzekov konferance_Summaries of lectures and presentation on Friday_22_08_2014 / - Ljubljana, Slovenija : Zavod za školstvo Republike Slovenije, 2014, 5-5

Skup
2. Međunarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2014

Mjesto i datum
Čatež, Slovenija, 21. - 22.08.2014

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Nacrtna geometrija; perspektiva; program dinamične geometrije Sketchpad; učenje; poučavanje
(Descriptive geometry; perspective projection; software of dynamic geometry Sketchpad; teaching; learning)

Sažetak
U srednjim školama RH predmet Nacrtna geometrija je izborni predmet. Upisuju ga učenici koji planiraju upisati neki od fakulteta na kojima je vizualizacija prostora vrlo važna. No, razvojem tehnologije i uvođenjem Bolonjskog procesa došlo je do potrebe za promjenama u izvođenju nastave kao i ispravljanjem krivog shvaćanja da tehnologija može riješiti baš sve, jednim klikom miša. U svrhu ispunjavanja ideja Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (NOK - a) grupa nastavnika se okupila sa idejom osmišljavanja nastavnog programa, kao i radnih materijala (za učenike i nastavnike). Kroz nekoliko primjera, u radu će biti prikazano kako se uz dobro osmišljene materijale učenja i poučavanja, uz primjenu programa dinamične geometrije Sketchpad 5.03 HR kao alata za crtanje može nastavu podići na viši novo, te kod učenika „poraditi“ na progledavanju, vizualizaciji. Materijali su izrađeni u okviru projekta Further developmentand implementation of the Croatian Qualifications Framework financiranog od EU ili IPAQ Peta.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
007-0072284-2287 - Geopotencijal i geodinamika Jadrana (Geo++Adria) (Tomislav Bašić, )

Ustanove
Geodetski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Nikol Radović, (175642)