Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama (CROSBI ID 775140)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Alajković, Adrian ; Banek, Marko ; Dalbelo Bašić, Bojana ; Humski, Luka ; Kalpić, Damir ; Karan, Mladen ; Milojević, Jelena ; Pintar, Damir ; Pleša, Marina ; Skočir, Zoran et al. Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama // FER i Agrokor: Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama - završni izvještaj. 2014.

Podaci o odgovornosti

Alajković, Adrian ; Banek, Marko ; Dalbelo Bašić, Bojana ; Humski, Luka ; Kalpić, Damir ; Karan, Mladen ; Milojević, Jelena ; Pintar, Damir ; Pleša, Marina ; Skočir, Zoran ; Vranić, Mihaela ; Vrdoljak, Boris

hrvatski

Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama

Izvedeni su ispitani te međusobno uspoređeni modeli dubinske analize podataka za predviđanje krovne brojke i akcijskog udjela prodavaonica za zadane artikle koji će omogućiti unaprjeđenje promocijske prodaje. Pri predviđanju krovne brojke potrebno je napraviti dobre procjene na dvije razine: (1) procijeniti krovnu brojku – ukupnu potražnju za određenim artiklom na određenoj akciji na nivou cijele Hrvatske, i (2) predvidjeti najbolju distribuciju – podijeliti akcijski artikl po prodavaonicama kako bi što manje dolazilo do prekomjernih zaliha ili pak do nestašica. Analizirane su postojeće baze podataka vezane uz akcije te skladišta podataka vezana uz maloprodaju, te je napravljen konceptualni model skladišta podataka akcijskih prodaja koji bi omogućio različite analize i višedimenzionalne prikaze podataka vezanih uz akcijsku prodaju.

dubinska analiza podataka ; prediktivno modeliranje ; akcijska prodaja ; maloprodaja ; trgovački lanac ; prodavaonica

nije evidentirano

engleski

Promotional Forecast Model for Fast Moving Consumer Goods Stores

nije evidentirano

data mining ; predictive modelling ; sales promotion ; retail ; retail chain ; retail store

nije evidentirano

Podaci o izdanju

FER i Agrokor: Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama - završni izvještaj

2014.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Elektrotehnika, Računarstvo