Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama (CROSBI ID 775140)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Alajković, Adrian ; Banek, Marko ; Dalbelo Bašić, Bojana ; Humski, Luka ; Kalpić, Damir ; Karan, Mladen ; Milojević, Jelena ; Pintar, Damir ; Pleša, Marina ; Skočir, Zoran ; Vranić, Mihaela ; Vrdoljak, Boris
hrvatski
Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama
Izvedeni su ispitani te međusobno uspoređeni modeli dubinske analize podataka za predviđanje krovne brojke i akcijskog udjela prodavaonica za zadane artikle koji će omogućiti unaprjeđenje promocijske prodaje. Pri predviđanju krovne brojke potrebno je napraviti dobre procjene na dvije razine: (1) procijeniti krovnu brojku – ukupnu potražnju za određenim artiklom na određenoj akciji na nivou cijele Hrvatske, i (2) predvidjeti najbolju distribuciju – podijeliti akcijski artikl po prodavaonicama kako bi što manje dolazilo do prekomjernih zaliha ili pak do nestašica. Analizirane su postojeće baze podataka vezane uz akcije te skladišta podataka vezana uz maloprodaju, te je napravljen konceptualni model skladišta podataka akcijskih prodaja koji bi omogućio različite analize i višedimenzionalne prikaze podataka vezanih uz akcijsku prodaju.
dubinska analiza podataka ; prediktivno modeliranje ; akcijska prodaja ; maloprodaja ; trgovački lanac ; prodavaonica
nije evidentirano
engleski
Promotional Forecast Model for Fast Moving Consumer Goods Stores
nije evidentirano
data mining ; predictive modelling ; sales promotion ; retail ; retail chain ; retail store
nije evidentirano
Podaci o izdanju
FER i Agrokor: Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama - završni izvještaj
2014.
nije evidentirano
objavljeno