Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suradničko učenje kao poticaj razvoju međuljudske i građanske kompetencije odraslih (CROSBI ID 613433)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Rajić, Višnja ; Rajić, Tomislav Suradničko učenje kao poticaj razvoju međuljudske i građanske kompetencije odraslih // KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih održane u Vodicama 3. i 4. listopada 2013. / Matijević, M. ; Žiljak, T. (ur.). Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014. str. 185-196

Podaci o odgovornosti

Rajić, Višnja ; Rajić, Tomislav

hrvatski

Suradničko učenje kao poticaj razvoju međuljudske i građanske kompetencije odraslih

Kompetencijski pristup obrazovanju, pa tako i obrazovanju odraslih, naglašava potrebu za razvojem i promjenom znanja, vještina ali i stavova i uvjerenja polaznika obrazovnih programa. Obrazovanje odraslih u Republici Hrvatskoj može pomoći prilagodbi polaznika suvremenom društvenom kontekstu i ublažiti posljedice produljenog procesa tranzicije i globalnog utjecaja na društvene prilike. Kako bi se polaznici osposobili za aktivno sudjelovanje u suvremenom društvu potrebno im je osigurati obrazovne programe kojima se razvijaju socijalne i građanske kompetencije. Jedan od organizacijskih oblika kojima se ove kompetencije mogu razviti jest suradničko učenje kao strategija učenja i poučavanja. --- Competence approach to general education, as well as adult education, emphasises the need for development and the change in the knowledge, skills, attitudes and beliefs of adult learners. Adult education in the Republic of Croatia can assist learners’ ability to adapt to the contemporary society and reduce the consequences of prolonged transition process and the impact of globalisation. As to ensure the ability of adult learners to actively participate in the contemporary society, adult education needs to develop social and citizenship competence of adult learners. One of the organisational models that enable development of these competences is cooperative learning as learning and teaching strategy.

ključne kompetencije; obrazovanje odraslih; organizacija učenja i poučavanja; međuljudska i građanska kompetencija; suradničko učenje

nije evidentirano

engleski

Cooperative Learning as Incentive to Development of Social and Citizenship Competence of Adult Learners

nije evidentirano

key competences; adult education; organisation of learning and teaching; social and citizenship competence; cooperative learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

185-196.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih održane u Vodicama 3. i 4. listopada 2013.

Matijević, M. ; Žiljak, T.

Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

978-953-98811-4-4

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija