Suradničko učenje kao poticaj razvoju međuljudske i građanske kompetencije odraslih (CROSBI ID 613433)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rajić, Višnja ; Rajić, Tomislav
hrvatski
Suradničko učenje kao poticaj razvoju međuljudske i građanske kompetencije odraslih
Kompetencijski pristup obrazovanju, pa tako i obrazovanju odraslih, naglašava potrebu za razvojem i promjenom znanja, vještina ali i stavova i uvjerenja polaznika obrazovnih programa. Obrazovanje odraslih u Republici Hrvatskoj može pomoći prilagodbi polaznika suvremenom društvenom kontekstu i ublažiti posljedice produljenog procesa tranzicije i globalnog utjecaja na društvene prilike. Kako bi se polaznici osposobili za aktivno sudjelovanje u suvremenom društvu potrebno im je osigurati obrazovne programe kojima se razvijaju socijalne i građanske kompetencije. Jedan od organizacijskih oblika kojima se ove kompetencije mogu razviti jest suradničko učenje kao strategija učenja i poučavanja. --- Competence approach to general education, as well as adult education, emphasises the need for development and the change in the knowledge, skills, attitudes and beliefs of adult learners. Adult education in the Republic of Croatia can assist learners’ ability to adapt to the contemporary society and reduce the consequences of prolonged transition process and the impact of globalisation. As to ensure the ability of adult learners to actively participate in the contemporary society, adult education needs to develop social and citizenship competence of adult learners. One of the organisational models that enable development of these competences is cooperative learning as learning and teaching strategy.
ključne kompetencije; obrazovanje odraslih; organizacija učenja i poučavanja; međuljudska i građanska kompetencija; suradničko učenje
nije evidentirano
engleski
Cooperative Learning as Incentive to Development of Social and Citizenship Competence of Adult Learners
nije evidentirano
key competences; adult education; organisation of learning and teaching; social and citizenship competence; cooperative learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
185-196.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih održane u Vodicama 3. i 4. listopada 2013.
Matijević, M. ; Žiljak, T.
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)
978-953-98811-4-4
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096