Istraživanje upoznatosti s trgovačkim markama u asortimanu proizvoda zdrave prehrane (CROSBI ID 389721)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Ištuk, Matej
Petljak, Kristina
hrvatski
Istraživanje upoznatosti s trgovačkim markama u asortimanu proizvoda zdrave prehrane
Tema rada je asortiman proizvoda s naglaskom na trgovačke marke kao dio asortimana trgovinskog poduzeća. Cilj rada je istražiti prepoznatljivost proizvoda trgovačke marke poduzeća dm d.o.o. u asortimanu proizvoda zdrave prehrane. Rad se temelji na primarnim i sekundarnim izvorima podataka. Sekundarni izvori obuhvaćaju stručnu literaturu, stručne i znanstvene radove, knjige, brojna već provedena istraživanja kao i radove poznatih domaćih, ali i stranih autora. Primarni izvori podataka prikupljeni su putem anketnog upitnika. U radu su prikazani rezultati provedenog istraživanja o prepoznatljivosti proizvoda trgovačkih maraka poduzeća dm d.o.o. U istraživanju je sudjelovalo 52 ispitanika različitih sociodemografskih karakteristika. Prikupljeni rezultati analizirani su u svrhu donošenja zaključaka o predmetu istraživanja.
asortiman proizvoda; proizvod; trgovačke marke; zdrava prehrana
Završni rad, smjer Trgovinsko poslovanje, kolegij Poslovanje u unutarnjoj trgovini
engleski
Research on familiarity with private labels in the product assortment of healthy food
nije evidentirano
product assortment; product; private label; healthy food
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
27.06.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb