Izvješćivanje o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih i hrvatskih maloprodavača pretežito prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 389718)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jurišić, Kristina
Petljak, Kristina
hrvatski
Izvješćivanje o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih i hrvatskih maloprodavača pretežito prehrambenih proizvoda
Maloprodavači kao posrednici između potrošača i proizvođača, suočavaju se sa rastućim i sve zahtjevnijim potrebama kupaca. Posebice se to odnosi na malopordavače pretežito prehrambenih proizvoda čija je osnovna djelatnost usko povezana sa kategorijom visoke potrošačke osjetljivosti odnosno zdravljem, a njihovo poslovanje je pod sve većim povećalom. Svjesni rastuće moći potrošača, koja ih dovodi u mogućnost da „nagrade dobra“, a „kazne loša“ poduzeća, svi poslovni subjekti, pa tako i maloprodavači pretežito prehrambenih proizvoda, u svoju stratešku orijentaciju i poslovanje implementiraju društveno odgovorno poslovanje. Društveno odgovorno poslovanje je koncept koji poduzeća dobrovoljno prihvaćaju i ugrađuju u svoje poslovanje čije provođenje nadilazi zakonom propisana „pravila ponašanja“. Rastom broja poduzeća koja primjenjuju koncept društveno odgovornog poslovanje raste i potreba komuniciranja istog široj društvenoj javnosti. Obzirom na nedostatak usuglašenosti u primjeni koncepta društveno odgovornog poslovanja i izvješćivanja o istom, ovim radom su istražene prakse izvješćivanja o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih i hrvatskih maloprodavača pretežito prehrambenih proizvoda, kao i analizirani pokazatelji kojima maloprodavači komuniciraju svoju predanost ovom poslovnom konceptu. Rezultati istraživanja ukazuju na to da su izvještajima o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih maloprodavača prehrambenih proizvoda pokrivena slična područja djelovanja (iako u različitom opsegu), dok među hrvatskim maloprodavačima pretežito prehrambenih proizvoda postoji potreba jačanja svijesti o važnosti primjene koncepta u poslovanju.
maloprodaja pretežito prehrambenih proizvoda; društveno odgovorno poslovanje; izvještaji o društveno odgovornom poslovanju
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Reporting on corporate social responsibility of European and Croatian leading food retailers
nije evidentirano
food retail; corporate social responsibility; reports on corporate social responsibility
nije evidentirano
Podaci o izdanju
101
24.06.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb