Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izvješćivanje o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih i hrvatskih maloprodavača pretežito prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 389718)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jurišić, Kristina Izvješćivanje o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih i hrvatskih maloprodavača pretežito prehrambenih proizvoda / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Jurišić, Kristina

Petljak, Kristina

hrvatski

Izvješćivanje o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih i hrvatskih maloprodavača pretežito prehrambenih proizvoda

Maloprodavači kao posrednici između potrošača i proizvođača, suočavaju se sa rastućim i sve zahtjevnijim potrebama kupaca. Posebice se to odnosi na malopordavače pretežito prehrambenih proizvoda čija je osnovna djelatnost usko povezana sa kategorijom visoke potrošačke osjetljivosti odnosno zdravljem, a njihovo poslovanje je pod sve većim povećalom. Svjesni rastuće moći potrošača, koja ih dovodi u mogućnost da „nagrade dobra“, a „kazne loša“ poduzeća, svi poslovni subjekti, pa tako i maloprodavači pretežito prehrambenih proizvoda, u svoju stratešku orijentaciju i poslovanje implementiraju društveno odgovorno poslovanje. Društveno odgovorno poslovanje je koncept koji poduzeća dobrovoljno prihvaćaju i ugrađuju u svoje poslovanje čije provođenje nadilazi zakonom propisana „pravila ponašanja“. Rastom broja poduzeća koja primjenjuju koncept društveno odgovornog poslovanje raste i potreba komuniciranja istog široj društvenoj javnosti. Obzirom na nedostatak usuglašenosti u primjeni koncepta društveno odgovornog poslovanja i izvješćivanja o istom, ovim radom su istražene prakse izvješćivanja o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih i hrvatskih maloprodavača pretežito prehrambenih proizvoda, kao i analizirani pokazatelji kojima maloprodavači komuniciraju svoju predanost ovom poslovnom konceptu. Rezultati istraživanja ukazuju na to da su izvještajima o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih maloprodavača prehrambenih proizvoda pokrivena slična područja djelovanja (iako u različitom opsegu), dok među hrvatskim maloprodavačima pretežito prehrambenih proizvoda postoji potreba jačanja svijesti o važnosti primjene koncepta u poslovanju.

maloprodaja pretežito prehrambenih proizvoda; društveno odgovorno poslovanje; izvještaji o društveno odgovornom poslovanju

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Reporting on corporate social responsibility of European and Croatian leading food retailers

nije evidentirano

food retail; corporate social responsibility; reports on corporate social responsibility

nije evidentirano

Podaci o izdanju

101

24.06.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija