Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Filozofija i mediji (CROSBI ID 11954)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije

Filozofija i mediji / Philosophy and the Media / Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead (ur.) Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2014

Podaci o odgovornosti

Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead

hrvatski

Filozofija i mediji

Zbornik "Filozofija i mediji" okuplja radove koji su nastali na temelju izlaganja na istoimenom međunarodnom simpoziju održanom od 20. do 23. rujna 2009. godine, u okviru osamnaeste po redu znanstveno-kulturne manifestacije "Dani Frane Petrića". Iako se naslovom knjige naglašava filozofijski pristup problematici medija, koji je u određenom smislu temeljan i nužan, kroz 35 radova okupljenih u zborniku dolazi do izražaja kompleksnost ove problematike u najširem njezinu spektru, te se otvaraju različiti pristupi, od filozofijskih, sociologijskih, politilogijskih, teologijskih i prirodoznanstvenih, preko mediologijskih i žurnalističkih, do umjetničkih. Svima je njima, pak, zajednički uvid da je u današnje vrijeme moć medija, tiskovnih i elektroničkih, porasla do te mjere da mediji više nisu sporedan društveni fenomen, a niti obični pratitelji društvenih zbivanja, nego važan čimbenik u usmjeravanju, pa i kreiranju društvenih procesa. To se odnosi kako na "klasične" medije (novine, radio i televizija), tako i na Internet, kao novi medij koji može predstavljati paradigmatski primjer za ovu novu situaciju. Tome treba pribrojiti i druga sredstva informiranja i komuniciranja, "stara" i "nova", koja ulaze u pojam medija. Uzme li se, kao jedno od mogućih polazišta analize, konstatacija o današnjem društvu kao "društvu spektakla", gotovo je svejedno naglašava li se pritom onaj element koji današnje društvo obilježava kao društvo zabave (entertainment) ili onaj koji ga obilježava kao informacijsko društvo (tzv. infotainment), jer je jasno da je upravo uloga medija postala glavni motor (pre)oblikovanja svijeta života. Znanstvenici različitih struka iz Bosne i Hercegovine, Finske, Hrvatske, Litve, Mađarske, Njemačke, Slovenije i Srbije, na produbljen, ali istovremeno i široj javnosti pristupačan način, u svojim tekstovima odgovaraju na ove izazove.

filozofija ; mediji ; tehnologija ; znanost ; društvo ; demokracija ; kultura ; umjetnost

24 rada objavljena su na hrvatskom jeziku, 10 radova objavljeno je na engleskom jeziku, a 1 rad objavljen je na njemackom jeziku.

engleski

Philosophy and the Media

Zbornik "Filozofija i mediji" okuplja radove koji su nastali na temelju izlaganja na istoimenom međunarodnom simpoziju održanom od 20. do 23. rujna 2009. godine, u okviru osamnaeste po redu znanstveno-kulturne manifestacije "Dani Frane Petrića". Iako se naslovom knjige naglašava filozofijski pristup problematici medija, koji je u određenom smislu temeljan i nužan, kroz 35 radova okupljenih u zborniku dolazi do izražaja kompleksnost ove problematike u najširem njezinu spektru, te se otvaraju različiti pristupi, od filozofijskih, sociologijskih, politilogijskih, teologijskih i prirodoznanstvenih, preko mediologijskih i žurnalističkih, do umjetničkih. Svima je njima, pak, zajednički uvid da je u današnje vrijeme moć medija, tiskovnih i elektroničkih, porasla do te mjere da mediji više nisu sporedan društveni fenomen, a niti obični pratitelji društvenih zbivanja, nego važan čimbenik u usmjeravanju, pa i kreiranju društvenih procesa. To se odnosi kako na "klasične" medije (novine, radio i televizija), tako i na Internet, kao novi medij koji može predstavljati paradigmatski primjer za ovu novu situaciju. Tome treba pribrojiti i druga sredstva informiranja i komuniciranja, "stara" i "nova", koja ulaze u pojam medija. Uzme li se, kao jedno od mogućih polazišta analize, konstatacija o današnjem društvu kao "društvu spektakla", gotovo je svejedno naglašava li se pritom onaj element koji današnje društvo obilježava kao društvo zabave (entertainment) ili onaj koji ga obilježava kao informacijsko društvo (tzv. infotainment), jer je jasno da je upravo uloga medija postala glavni motor (pre)oblikovanja svijeta života. Znanstvenici različitih struka iz Bosne i Hercegovine, Finske, Hrvatske, Litve, Mađarske, Njemačke, Slovenije i Srbije, na produbljen, ali istovremeno i široj javnosti pristupačan način, u svojim tekstovima odgovaraju na ove izazove.

philosophy ; meda ; technology ; science ; society ; democracy ; culture ; art

24 rada objavljena su na hrvatskom jeziku, 10 radova objavljeno je na engleskom jeziku, a 1 rad objavljen je na njemackom jeziku.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja

2014.

978-953-164-153-1

476

objavljeno

Povezanost rada

Filozofija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Znanost o umjetnosti