Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interesi hrvatskih učenika za zdravstvene teme (CROSBI ID 613283)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Garašić, Diana ; Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin Interesi hrvatskih učenika za zdravstvene teme // 10th Conference of European Researchers in Didactics of Biology (ERIDOB). Haifa: Techninon Israel Institute of Technology, 2014. str. 35-36

Podaci o odgovornosti

Garašić, Diana ; Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin

engleski

Interesi hrvatskih učenika za zdravstvene teme

U kreiranju kurikuluma važno je poznavati učeničke interese, posebno u situaciji kad se nastavnici sve češće žale na pomanjkanje učeničkog interesa i motivacije za učenje. Zdravstvene su teme općenito učenicima zanimljive, no njihove se preferencije mijenjaju s obzirom na sam sadržaj te na dob i spol ispitanika. S ciljem utvrđivanja tih razlika, korišten je dio ROSE upitnika te je provedeno istraživanje transverzalnog tipa koje je obuhvatilo učeničku populaciju od 11 do 18 godina. Rezultati su obrađeni za svako od 26 pitanja te je dobivena ukupna prosječna ocjena interesa, prosječne ocjene za svaku od dobnih skupina te prosječne ocjene po spolu za svako pitanje. Utvrđeno je da su najatraktivnije teme one koje imaju potencijalno najizravniji utjecaj na život adolescenata. Za većinu tema interes je najviši kod najmlađih ispitanika, najslabiji je u dobi od 14 godina, da bi u selekcioniranoj populaciji gimnazijalaca porastao. S proširenjem znanja teme o uzrocima i liječenju opakih bolesti te o primjeni genske tehnologije u preventivi bolesti postaju sve zanimljivije. Općenito djevojke iskazuju veći interes za zdravstvene teme, a najveće se razlike prema dječacima pokazuju za teme kontrole rađanja, kontracepcije, pobačaja i za razvoj beba. Dječaci iskazuju veći interes od djevojaka jedino za pitanja o epidemijama i bolestima koje su usmrtile veliki broj ljudi te za spolnost i reprodukciju u mlađoj dobi. Uočeni obrazac interesa adolescenata, usmjeren na ono što potencijalno ili izravno utječe na njih same, može se primijeniti u smislu motivacije za učenje te za određivanje fokusa kurikularnih tema.

students´interest; curriculum; health-related topics; students´ age and gender

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

35-36.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

10th Conference of European Researchers in Didactics of Biology (ERIDOB)

Haifa: Techninon Israel Institute of Technology

Podaci o skupu

10th Conference of European Researchers in Didactics of Biology (ERIDOB)

poster

30.06.2014-04.07.2014

Haifa, Izrael

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija