Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija (CROSBI ID 207752)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Rajić, Višnja Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 1; 27-47

Podaci o odgovornosti

Rajić, Višnja

hrvatski

Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija

Jedna od ključnih značajki obrazovnog sustava danas je neprestana potreba za promjenom uzrokovana društvenim promjenama i ekonomskim pritiskom. Ova učestala promjena može se prepoznati u brojnim reformama obrazovanja. Rad donosi prikaz rezultata istraživanja provedenoga s ciljem utvrđivanja mišljenja učitelja primarnog obrazovanja o mogućnostima unutarnje reforme primarnog obrazovanja, njenoj pedagoškoj opravdanosti i realnim mogućnostima za promjene u osobnom kontekstu učitelja. Rezultati istraživanja pokazuju da učitelji, neovisno o godinama staža, imaju pozitivno mišljenje o pedagoškoj opravdanosti unutarnje reforme implementacijom različitih oblika učeničkog samostalnog rada, oblika suradnje, izmijenjenih organizacijskih oblika nastave te razvoja manualnih vještina, a najpozitivnije procjenjuju implementaciju elemenata koji pospješuju učeničke manualne vještine. Ipak, utvrđene su značajne razlike u procjeni pedagoške opravdanosti i mogućnosti implementacije različitih elemenata reformskih pedagogija s obzirom na mjesto rada i županije iz koje učitelji dolaze. Svi učitelji značajno negativnije procjenjuju mogućnost implementacije elemenata reformskih pedagogija nego li njihovu pedagošku opravdanost. Ove rezultate potrebno je uzeti u obzir pri planiranju unutarnje reforme primarnog obrazovanja.

unutarnja reforma; primarno obrazovanje; reformske pedagogije; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Possibilities for internal reform of primary education by implementing didactic-pedagogical elements of reform pedagogies

nije evidentirano

internal reform; primary education; reform pedagogies; Republic Croatia.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2013.

27-47

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija