Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 709652

Rezultati projekta “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“


Lisak, Natalija; Igrić, Ljiljana; Fulgosi Masnjak, Rea
Rezultati projekta “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“ // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar Inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 86-98


CROSBI ID: 709652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rezultati projekta “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“
(The Results of the Project "Intervention Programs and some Environmental Factors of Educational Inclusion")

Autori
Lisak, Natalija ; Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Učenik s teškoćama između škole i obitelji

Urednik/ci
Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana

Izdavač
Centar Inkluzivne potpore IDEM

Grad
Zagreb

Godina
2014

Raspon stranica
86-98

ISBN
978-953-98972-3-7

Ključne riječi
program, edukacijsko uključivanje, učenici s teškoćama
(program, educational inclusion, students with disabilities)

Sažetak
Ovo je istraživanje bilo usmjereno na dobivanje uvida u razredno ozračje (temeljem percipirane kompetencije učitelja za ulogu učitelja i razine njihove tolerancije), u samopoimanje učenika i razinu njihove tolerancije prema različitosti, kao i u zadovoljstvo učenika druženjem u školi, te u obiteljsko ozračje (temeljem percipirane kompetencije za roditeljsku ulogu i tolerancije roditelja, kao i sociodemografska obilježja roditelja), a u svrhu organiziranja i provedbe podrške edukacijskom uključivanju djece s teškoćama u tri eksperimentalne redovne osnovne škole u gradu Zagrebu. Dobivanjem uvida u značajke školske i obiteljske sredine koje određuju položaj i kvalitetu života djece s teškoćama u redovnom sustavu osnovnoškolskog obrazovanja, željelo se djelovati na potrebne promjene u tim sustavima s ciljem uklanjanja prepreka inkluzivnom obrazovanju. Rečeno je u skladu sa socijalnim modelom pristupa invaliditetu, koji naglašava društvenu odgovornost za nastanak invaliditeta, zbog načina na koji su osobe društveno izolirane i isključene iz potpunog sudjelovanja u društvu (Shakespeare i Watson, 2002). Na temelju rezultata provedenih istraživanja o položaju učenika s teškoćama u neposrednoj okolini te utvrđene važnosti čimbenika te okoline, na prevladavanje prepreka za edukacijsko uključivanje, opisanih u prethodnim poglavljima, definiran je cilj projekta: izraditi i primijeniti eksperimentalni model - Program „Tolerancijom do škole za sve“. On je obuhvatio tri pojedinačna programa: Program za vršnjake, Program za nastavnike (učitelje), Program za roditelje te Program poticanja asertivnog ponašanja učenika u osnovnoj školi. Svi su oni usmjereni na prevladavanje prepreka unutar najbliže socijalne okoline učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Lisak, Natalija; Igrić, Ljiljana; Fulgosi Masnjak, Rea
Rezultati projekta “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“ // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar Inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 86-98
Lisak, N., Igrić, L. & Fulgosi Masnjak, R. (2014) Rezultati projekta “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. U: Igrić, L., Fulgosi Masnjak, R. & Wagner Jakab, A. (ur.) Učenik s teškoćama između škole i obitelji. Zagreb, Centar Inkluzivne potpore IDEM, str. 86-98.
@inbook{inbook, author = {Lisak, Natalija and Igri\'{c}, Ljiljana and Fulgosi Masnjak, Rea}, year = {2014}, pages = {86-98}, keywords = {program, edukacijsko uklju\v{c}ivanje, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama}, isbn = {978-953-98972-3-7}, title = {Rezultati projekta “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uklju\v{c}ivanja“}, keyword = {program, edukacijsko uklju\v{c}ivanje, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama}, publisher = {Centar Inkluzivne potpore IDEM}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Lisak, Natalija and Igri\'{c}, Ljiljana and Fulgosi Masnjak, Rea}, year = {2014}, pages = {86-98}, keywords = {program, educational inclusion, students with disabilities}, isbn = {978-953-98972-3-7}, title = {The Results of the Project "Intervention Programs and some Environmental Factors of Educational Inclusion"}, keyword = {program, educational inclusion, students with disabilities}, publisher = {Centar Inkluzivne potpore IDEM}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font