Kompetencije suvremenog nastavnika matematike (CROSBI ID 613171)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Horvat, Zoran
hrvatski
Kompetencije suvremenog nastavnika matematike
Cilj ovog rada je teorijski analizirati kompetencijski profil nastavnika matematike te utvrditi zahtjeve koje pred njega nameće suvremena nastava. Autor u radu iznosi recentne spoznaje pedagogije i psihologije te mogućnosti njihove primjene u nastavi matematike. Opisuje karakteristike suvremenog nastavnika matematike, te naglašava teorijom i praksom zapostavljene kompetencije potrebne za kvalitetan odgojno-obrazovni rad. Iznosi neke aspekte utjecaja društva na odgoj i obrazovanje, s naglaskom na razvoj matematičkih i općih kompetencija, te okolinskih čimbenika koji im prethode. Kritički razmatra problem matematičkih sposobnosti, pitanje motivacije i stavova učenika, te ulogu nastavnika u optimalnom razvoju učeničkih potencijala. U skladu s odrednicama i zahtjevima modernog društva i suvremene škole ističe potrebu za pedagoškim pristupom u teoriji i praksi, te ga smatra sastavnim dijelom svakog promišljanja o nastavi matematike.
kompetencije nastavnika; nastava matematike; matematičke sposobnosti; stavovi o matematici
nije evidentirano
engleski
Competencies of contemporary mathematics teacher
nije evidentirano
teacher competencies; teaching mathematics; mathematical abilities; attitudes towards mathematics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske (6 ; 2014)
ostalo
01.07.2014-03.07.2014
Zagreb, Hrvatska