Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga konceptualne metafore u poučavanju vokabulara kod videćih i slijepih učenika engleskog jezika (CROSBI ID 51713)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Geld, Renata ; Tadić, Tomislav ; Stanojević, Mateusz-Milan Uloga konceptualne metafore u poučavanju vokabulara kod videćih i slijepih učenika engleskog jezika // Metafore koje istražujemo: suvremeni uvidi u konceptualnu metaforu / Stanojević, Mateusz-Milan (ur.). Zagreb: Srednja Europa, 2014. str. 255-277

Podaci o odgovornosti

Geld, Renata ; Tadić, Tomislav ; Stanojević, Mateusz-Milan

hrvatski

Uloga konceptualne metafore u poučavanju vokabulara kod videćih i slijepih učenika engleskog jezika

U radu raspravljamo o ulozi konceptualne metafore pri retenciji frazema kod učenja engleskog kao stranog jezika. Konceptualna metafora ima učinak na retenciju oblika i značenja figurativnih izraza, što potvrđuje i naše istraživanje provedeno na uzorku slijepih i slabovidnih te videćih hrvatskih srednjoškolaca, učenika engleskog jezika. Taj je rezultat u skladu s tvrdnjom da konceptualna metafora omogućuje duboko procesiranje frazema, pri čemu je ključno osvješćivanje konceptualne metafore kao načina strateškog konstruiranja jezičnih izraza. U radu se upozorava da konceptualna metafora u nastavi nije "čarobni" mehanizam koji će riješiti sve probleme učenja i poučavanja frazema, nego valja imati na umu da proces poučavanja i učenja stranog jezika ovisi i o brojnim drugim čimbenicima. Stoga u radu zagovaramo induktivni pristup, koji će potaknuti višestruko kodiranje i samostalno postavljanje hipoteza, što je u skladu sa sociokonstruktivističkim teorijama učenja.

konceptualna metafora, slijepi, slabovidni, frazemi, strateško konstruiranje, sociokonstruktivističke teorije učenja

nije evidentirano

engleski

The role of conceptual metaphor in teaching vocabulary to sighted and blind learners of English

nije evidentirano

conceptual metaphor, blind, partially sighted, idioms, strategic construal, socio-constructivist theories of learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

255-277.

objavljeno

Podaci o knjizi

Metafore koje istražujemo: suvremeni uvidi u konceptualnu metaforu

Stanojević, Mateusz-Milan

Zagreb: Srednja Europa

2014.

978-953-7963-12-5

Povezanost rada

Filologija