Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Motivacija za učenje talijanskoga kao stranog jezika u neinstitucionalnom okruženju (CROSBI ID 207450)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Nigoević, Magdalena ; Sučić, Patricia Motivacija za učenje talijanskoga kao stranog jezika u neinstitucionalnom okruženju // Adriatico / Jadran, 1-2 (2012), 123-135

Podaci o odgovornosti

Nigoević, Magdalena ; Sučić, Patricia

hrvatski

Motivacija za učenje talijanskoga kao stranog jezika u neinstitucionalnom okruženju

Uloga motivacije pri učenju stranih jezika u Hrvatskoj proučavala se uglavnom kroz stavove prema učenju engleskog jezika, a unutar institucionalnog konteksta (Mihaljević Djigunović-1998 i 2002, Matić i Kovač 2009, Scotti Jurić i Ambrosi Rosandić 2010). Ovaj članak proučava stajališta studenata prema učenju talijanskog jezika u školama stranih jezika jer polaznici upisuju tečaj talijanskog jezika koji nije dio službenog obrazovnog procesa. Korištenjem kvantitativne istraživačke metodologije, pokušali smo odrediti faktore koji motiviraju polaznike na učenje talijanskog jezika u Hrvatskoj. Za tu svrhu smo napravili upitnik s Likertovom ljestvicom od 5 stupnjeva. Istraživačke pitanja bila su vezana za tri različite teme: izvori motivacije, stavovi o metodama poučavanja talijanskog jezika te stavove o različitim vrstama aktivnosti tijekom nastavnog procesa. Sudionici istraživanju bili su podijeljeni u tri dobne skupine: djeca (predškolska i osnovnoškolska), tinejdžeri / adolescenti (srednjoškolci), odrasli (studenti, zaposleni, nezaposleni, umirovljenici i dr.). Uzorkom je obuhvaćeno ukupno 120 polaznika (40 djece, 40 tinejdžera i 40 odrasli) Centra za strane jezike u Splitu (Hrvatska), koji su polazili tečaj talijanskog jezika u ljetnom semestru 2012 godine. Cilj je bio uočiti izvore motivacije i utvrditi poželjne strategije učenja među različitim dobnim skupinama polaznika talijanskog L2 u izvaninstitucionalnom okruženju.

motivacija ; talijanski L2 ; neinstitucionalno okruženje ; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Motivation of Italian L2 learners in non- institutional settings

nije evidentirano

motivation ; Italian L2 ; non-institutional settings ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1-2

2012.

123-135

objavljeno

1828-5775

Povezanost rada

Filologija