Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 705954

Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije


Lončarić, Dina; Čuić Tanković, Ana; Ramić, Magdalena
Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije // Društvo i tehnologija 2014. – Dr. Juraj Plenković / Plenković, M., Galičić, V., Toplak, L. (ur.).
Zagreb: Međunarodna federacija komunikoloških društava, Hrvatsko komunikološko društvo, Alma Mater Europaea, 2014. str. 543-552 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije
(Application of web marketing in promotion of continental tourist destination)

Autori
Lončarić, Dina ; Čuić Tanković, Ana ; Ramić, Magdalena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija 2014. – Dr. Juraj Plenković / Plenković, M., Galičić, V., Toplak, L. - Zagreb : Međunarodna federacija komunikoloških društava, Hrvatsko komunikološko društvo, Alma Mater Europaea, 2014, 543-552

ISBN
978-953-6226-27-6

Skup
XXI. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija 2014. - Dr. Juraj Plenković

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.-30.06.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Internetski marketing; web marketing; promocija; turistička destinacija; analiza sadržaja
(Internet marketing; web marketing; promotion; tourist destination; content analysis)

Sažetak
Promotion of tourist destinations in the modern tourist market is impossible without the use of internet marketing, whose essence is web marketing. Previous studies of consumer behavior in selecting tourist destinations for holiday and travel indicated the importance of the content posted on the websites of tourist destinations. The subject of this research is the implementation of web marketing in the promotion of continental tourist destinations for example of the Brodsko- posavska county. To evaluate the use of web marketing in the promotion of tourist destinations a content analysis was used. The websites of tourist offices, hotels and travel agencies were evaluated. The research shows the lack of tapping the full potential of web marketing in the promotion of analyzed tourist destinations.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija