Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 705854

Zastupljenost kinezioloških predmeta u studijskim programima u obrazovanju učitelja i odgojitelja na visokoškolskim institucijama Hrvatske i Europe


Prskalo, Ivan; Badrić, Marko; Kvesić, Mladen
Zastupljenost kinezioloških predmeta u studijskim programima u obrazovanju učitelja i odgojitelja na visokoškolskim institucijama Hrvatske i Europe // Suvremena pitanja, 9 (2014), 17; 38-48 (podatak o recenziji nije dostupan, priopćenje na znanstvenom skupu, znanstveni)


Naslov
Zastupljenost kinezioloških predmeta u studijskim programima u obrazovanju učitelja i odgojitelja na visokoškolskim institucijama Hrvatske i Europe
(The share of kinesiology subjects in the study programs in the education of teachers and pedagogues at university level institutions of Croatia and Europe)

Autori
Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Kvesić, Mladen

Izvornik
Suvremena pitanja (1840-1252) 9 (2014), 17; 38-48

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, priopćenje na znanstvenom skupu, znanstveni

Ključne riječi
Kineziologija; učitelji; visoko obrazovanje; Hrvatska; Europa
(Kinesiology; teachers; higher education; Croatia; Europe)

Sažetak
Trenutno stanje u Europi na području obrazovanja budućih učitelja u primarnom obrazovanju koji izvode nastavu na predmetu tjelesna i zdravstvena kultura još uvijek nije usklađeno prema zamišljenom modelu kakav je planiran Bolonjskom deklaracijom. U Republici Hrvatskoj nastavu tjelesne i zdravstvene kulture izvode predškolski odgojitelji, učitelji primarnog obrazovanja i profesori kineziologije. Cilj rada bio je komparativnom analizom utvrditi postoje li razlike u zastupljenosti predmeta iz područja kineziologije između visokoškolskih institucija u Republici Hrvatskoj i nekih zemalja u europskom okružju. Unazad nekoliko godina u našoj zemlji došlo je do ujednačavanja nastavnih programa na institucijama koje obrazuju učitelje i odgojitelje, iako još uvijek postoje neke razlike u pojedinim segmentima nastavnih predmeta. Također, može se zaključiti da ni nastavni programi u visokoškolskim institucijama zemalja Europske unije koje se bave edukacijom učitelja i odgojitelja nisu međusobno ujednačeni, a i kineziološki predmeti zastupljeni su u manjem opsegu nego u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Central and East European Online Library - CEEOL