Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost identiteta snažne marke u stvaranju lojalnosti i povjerenja potrošača (CROSBI ID 207378)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Krupka, Zoran ; Škvorc, Andreja Važnost identiteta snažne marke u stvaranju lojalnosti i povjerenja potrošača // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 1; 113-125

Podaci o odgovornosti

Krupka, Zoran ; Škvorc, Andreja

hrvatski

Važnost identiteta snažne marke u stvaranju lojalnosti i povjerenja potrošača

U situaciji kada na tržištu postoji brojna konkurencija koja nudi iste ili slične proizvode, poduzeća trebaju definirati točke različitosti pa pristupaju razvoju prepoznatljivih elemenata identiteta marke (naziv i znak marke, slogan, ambalaža i dr.). Na taj način prepoznatljivi elementi identiteta marke postaju podloga za razvoj snažnih maraka. Snažne marke posljedica su uspješnog upravljanja markom i osiguravaju razvoj pozitivnih iskustva s markom. Zajedno, prepoznatljivi elementi identiteta marke i snažne marke doprinose razvoju odnosa između marke i potrošača koji se temelji na zadovoljstvu i lojalnosti. Provedeno empirijsko istraživanje potvrđuje da su potrošači lojalni poduzećima s prepoznatljivim elementima identiteta marke i da su spremni platiti višu cijenu za proizvode sa snažnom markom. Posljedično, lojalnost potrošača dovodi do njihove želje za uspostavom dugoročnog odnosa sa snažnim markama.

identitet marke; snažne marke; lojalnost potrošača

nije evidentirano

engleski

The Importance of a Strong Brand Identity in Creating Consumer Loyalty and Trust

nije evidentirano

brand identity; strong brands; brand loyalty

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1)

2014.

113-125

objavljeno

1333-8900

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost