Vrednovanje pejzaža cresko-lošinjskog otočja u planiranju sustava poučnih staza (CROSBI ID 386585)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kremenić, Tanja
Fuerst-Bjeliš, Borna
hrvatski
Vrednovanje pejzaža cresko-lošinjskog otočja u planiranju sustava poučnih staza
Fizička geografija kao disciplina nudi integrativni pristup i široku znanstvenoistraţivaĉku bazu potrebnu za razumijevanje krajobraza. Primjenjivost navedene discipline može se ostvariti u prezentaciji krajobraza kroz pouĉne staze. Krajobraz u tom slučaju valja prezentirati onakvoga kakav on u suštini je – nedjeljiv spoj biološke i geološke raznolikosti obilježen antropogenim pečatom. Konzultiranjem stručne i znanstvene literature, unutar koje se ističu radovi utemeljeni na obradi povijesnih i sadašnjih procesa prirodne osnove te socioekonomskih ĉimbenika Cresko-lošinjskog arhipelaga bitnih za vrednovanje cjelokupnog pejzaţa, a također i obuhvaćanjem općih smjernica i pravila za izradu poučnih staza stvorena je sinteza podataka koja je temelj za konačni prijedlog lokacije i sadržaja poučne staze. Lokacija i prijedlog pouĉne staze temeljit će se na prikazu onih dijelova krajolika koji na relativno malim relacijama mogu prikazati čim više sadržaja bogatih što prirodnim što kulturno- povijesnim značajkama. Konkretno, odabrana lokacija za smještaj poučne staze bit će unutar poluotoka Pernat.
valorizacija krajobraza; poučne staze; Cresko-lošinjska otočna skupina; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Environmental assesment in educational trails planning on Cres-Lošinj archipelago
nije evidentirano
landscape valorization; educational trails; Cres-Lošinj archipelago; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
78+X
16.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb