Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena elemenata muzikoterapije u nastavnom procesu (CROSBI ID 386414)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pećar, Lucija Primjena elemenata muzikoterapije u nastavnom procesu / Kolak, Ante ; Crnković, Danijel (mentor); Zagreb, Muzička akademija, . 2014

Podaci o odgovornosti

Pećar, Lucija

Kolak, Ante ; Crnković, Danijel

hrvatski

Primjena elemenata muzikoterapije u nastavnom procesu

Ovaj interdisciplinarni rad bavi se primjenom muzikoterapije u nastavnome procesu odnosno u nastavi likovne kulture. Prikazuje se povijesni pregled doživljaja i utjecaja glazbe na čovjeka od prvobitnih zajednica, kultura obilježenih šamanizmom i drevnih tradicija Egipćana, Perzijanaca, Indijaca, Kineza i Grka, pa sve do suvremenoga doba koje koristi dotadašnje spoznaje i u glazbi prepoznaje ljekovite i terapijske mogućnosti. Potom se teorijski prikazuje nastavni proces i nastava likovne kulture te daju naznake mogućega povezivanja dvaju područja. Završni dio rada eksperimentalno je istraživanje kojim se nastojala pokazati povezanost elemenata glazbe i učeničkoga likovnoga izražaja. Puštanjem dviju glazbenih kompilacija nastojao se ispitati njihov utjecaj na originalnost, kreativnost, maštovitost i tehničko umijeće osnovnoškolaca te njihov izbor uporabe različitoga kolorita. Uspostavom korelacija među različitim parametrima pokazat će se da glazba utječe na neke aspekte učeničkoga rada, no da je taj utjecaj najčešće individualan.

glazba; muzikoterapija; nastavni proces; likovna kultura; likovni izražaj

nije evidentirano

engleski

The use of elements of music therapy in teaching process

nije evidentirano

music; music therapy; teaching process; art class; art express

nije evidentirano

Podaci o izdanju

86

09.07.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Muzička akademija

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano