Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost aktivnih strategija rada u pojedinačnom i blok-satu s usvojenošću nastavnog sadržaja biologije (CROSBI ID 207156)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Labak, Irena ; Merdić, Enrih ; Heffer, Marija ; Radanović, Ines Povezanost aktivnih strategija rada u pojedinačnom i blok-satu s usvojenošću nastavnog sadržaja biologije // Sociologija i prostor, 51 (2013), 3(197); 509-521. doi: 10.5673./sip.51.3.4.

Podaci o odgovornosti

Labak, Irena ; Merdić, Enrih ; Heffer, Marija ; Radanović, Ines

hrvatski

Povezanost aktivnih strategija rada u pojedinačnom i blok-satu s usvojenošću nastavnog sadržaja biologije

S ciljem ispitivanja razlika u uspješnosti učenja učenika koji nastavu biologije provode radeći kroz aktivne strategije u blok-satu (dvosatu) ili pojedinačnim satovima (dva sata tjedno) tijekom 2007. i 2008. godine provedeno je istraživanje na uzorku od 108 učenika sedmih razreda osnovne škole. Istraživanje se sastojalo od provedbe nastavnog sata na odabranu nastavnu temu po usklađenoj pripremi uz inicijalnu i završnu pismenu provjeru znanja zatvorenog tipa. Provjeravana je usvojenost nastavnih tema „Praživotinje“, „Alge“ i „Gljive“ na dvjema kognitivnim razinama: reprodukcijsko znanje kao najniža razina te konceptualno razumijevanje i primjena znanja kao viša razina znanja. Utvrđeno je da su učenici blok-sata aktivne nastave imali bolji prosječni uspjeh u inicijalnoj i završnoj provjeri znanja u odnosu na učenike pojedinačne nastave. Učenici blok-sata aktivne nastave ostvarili su bolju riješenost prve i druge kognitivne razine u objema provjerama znanja u odnosu na učenike pojedinačnog sata aktivne nastave. Kod obiju skupina učenika uočena je bolja ostvarenost prve kognitivne razine u odnosu na drugu u završnoj provjeri znanja.

Blok-sat; pojedinačan sat; strategije aktivnog rada; kognitivne razine.

nije evidentirano

engleski

Active Work Strategies in Single and Block Scheduled Classes and Biology Test Results

nije evidentirano

block scheduled classes; single scheduled classes; active work strategies; cognitive levels.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51 (3(197))

2013.

509-521

objavljeno

1846-5226

1849-0387

10.5673./sip.51.3.4.

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice
Indeksiranost