Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Praćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup (CROSBI ID 11900)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Vizek Vidović, Vlasta ; Domović, Vlatka ; Marušić, Iris Praćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014

Podaci o odgovornosti

Vizek Vidović, Vlasta ; Domović, Vlatka ; Marušić, Iris

hrvatski

Praćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup

U knjizi se u prvom dijelu postavlja teorijska podloga za razvoj profesionalnih standarda učiteljskih kompetencija. Opisuju se glavne faze profesionalnog razvoja te se ističe važnost profesionalizacije učiteljskog zanimanja. U tom se dijelu također analiziraju kurikulumi učiteljskih i nastavničkih fakulteta i njihova orijentacija prema kompetencijskom pristupu. U drugom dijelu knjige analiziraju se primjeri dobre prakse licenciranja učitelja u Europi i Americi. Tu se također prikazuju rezultati empirijskog kvalitativnog istraživanja provedenog sa skupinom obrazovnih savjetnika koji provode stručne ispite. U zaključku predlaže se model za uspostavu sustava licenciranja učitelja u Hrvatskoj.

komeptencije učitelja; profesionalizacija; vrednovanje; licenciranje

nije evidentirano

engleski

Monitoring and assessment of teacher professional development - competence approach

nije evidentirano

teacher competences; professionalization; evaluation; licencing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2014.

978-953-7556-41-9

129

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano