Praćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup (CROSBI ID 11900)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Vizek Vidović, Vlasta ; Domović, Vlatka ; Marušić, Iris
hrvatski
Praćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup
U knjizi se u prvom dijelu postavlja teorijska podloga za razvoj profesionalnih standarda učiteljskih kompetencija. Opisuju se glavne faze profesionalnog razvoja te se ističe važnost profesionalizacije učiteljskog zanimanja. U tom se dijelu također analiziraju kurikulumi učiteljskih i nastavničkih fakulteta i njihova orijentacija prema kompetencijskom pristupu. U drugom dijelu knjige analiziraju se primjeri dobre prakse licenciranja učitelja u Europi i Americi. Tu se također prikazuju rezultati empirijskog kvalitativnog istraživanja provedenog sa skupinom obrazovnih savjetnika koji provode stručne ispite. U zaključku predlaže se model za uspostavu sustava licenciranja učitelja u Hrvatskoj.
komeptencije učitelja; profesionalizacija; vrednovanje; licenciranje
nije evidentirano
engleski
Monitoring and assessment of teacher professional development - competence approach
nije evidentirano
teacher competences; professionalization; evaluation; licencing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
2014.
978-953-7556-41-9
129
objavljeno