Active Learning and Critical Thinking: A Higher Education Professional Development Program in Croatia (CROSBI ID 51628)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kletzien, B.Sharon ; Vizek Vidović, Vlasta ; Grozdanić, Višnja
engleski
Active Learning and Critical Thinking: A Higher Education Professional Development Program in Croatia
U tekstu se prikazuje razvoj programa "Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi" koji je namijenjen hrvatskim visokoškolskim nastavnicima u svrhu poboljšanja nastavničke prakse. U prvom dijelu se opisuje razvoj programa u svjetlu međunarodne suradnje s američkima stručnjacima. U središnjem dijelu izložena je teorijska osnovica i struktura programa. U završnom dijelu prikazani su rezultati desetogodišnje provedbe te zajednička refleksija stranih i domaćih suradnika o ishodima s preporukama za dalji razvoj tog i sličnih programa.
international collaboration ; higher education teacher ; active learning
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
289-310.
objavljeno
Podaci o knjizi
International Collaborations in Literacy Research and Practice
C. B. Leung, J. C. Richards, C. A. Lassonde
Charlotte (NC): Information Age Publishing (IAP)
2014.
978-1623965655