Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Active Learning and Critical Thinking: A Higher Education Professional Development Program in Croatia (CROSBI ID 51628)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kletzien, B.Sharon ; Vizek Vidović, Vlasta ; Grozdanić, Višnja Active Learning and Critical Thinking: A Higher Education Professional Development Program in Croatia // International Collaborations in Literacy Research and Practice / C. B. Leung, J. C. Richards, C. A. Lassonde (ur.). Charlotte (NC): Information Age Publishing (IAP), 2014. str. 289-310

Podaci o odgovornosti

Kletzien, B.Sharon ; Vizek Vidović, Vlasta ; Grozdanić, Višnja

engleski

Active Learning and Critical Thinking: A Higher Education Professional Development Program in Croatia

U tekstu se prikazuje razvoj programa "Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi" koji je namijenjen hrvatskim visokoškolskim nastavnicima u svrhu poboljšanja nastavničke prakse. U prvom dijelu se opisuje razvoj programa u svjetlu međunarodne suradnje s američkima stručnjacima. U središnjem dijelu izložena je teorijska osnovica i struktura programa. U završnom dijelu prikazani su rezultati desetogodišnje provedbe te zajednička refleksija stranih i domaćih suradnika o ishodima s preporukama za dalji razvoj tog i sličnih programa.

international collaboration ; higher education teacher ; active learning

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

289-310.

objavljeno

Podaci o knjizi

International Collaborations in Literacy Research and Practice

C. B. Leung, J. C. Richards, C. A. Lassonde

Charlotte (NC): Information Age Publishing (IAP)

2014.

978-1623965655

Povezanost rada

Obrazovne znanosti