Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenje učitelja primarnog obrazovanja o nastavi glazbe u prvim trima razredima osnovne škole (CROSBI ID 386322)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kosić, Tatjana Mišljenje učitelja primarnog obrazovanja o nastavi glazbe u prvim trima razredima osnovne škole / Šulentić Begić, Jasna (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2014

Podaci o odgovornosti

Kosić, Tatjana

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Mišljenje učitelja primarnog obrazovanja o nastavi glazbe u prvim trima razredima osnovne škole

Pjevanjem, sviranjem, slušanjem glazbe i elementima glazbene kreativnosti/glazbenim igrama ostvarit će se cilj nastave glazbe kulture, tj. uvođenje učenika u glazbenu kulturu, upoznavanje osnovnih elemenata glazbenoga jezika, razvijanje glazbene kreativnosti, uspostavljanje i usvajanje vrijednosnih mjerila za (kritičko i estetsko) procjenjivanje glazbe. Prema otvorenom modelu nastave glazbe središnja aktivnost je slušanje glazbe, a samo se aktivnim slušanjem lijepe glazbe razvija glazbeni ukus učenika. U radu se polazi od nekoliko istraživačkih pitanja koja su sadržana u anketnom upitniku kojeg su učitelji primarnog obrazovanja anonimno popunjavali. Istraživanje je provedeno tijekom travnja i svibnja 2014. godine u nekoliko osnovnih škola u Osijeku i Orašju. Anketom se htjelo ispitati mišljenje učitelja u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini o bitnosti nastavnih područja, njihovoj kompetentnosti te preferiranju pojedinog nastavnog područja. Ovim istraživanjem utvrđeno je kako je velika podudarnost uz neznatne razlike u mišljenjima učitelja iz Orašja i Osijeka o kompetencijama, preferencijama te bitnosti nastavnih područja. Jedan veliki nedostatak prema mišljenju učitelja iz Orašja je nedovoljno prilika za stručnim usavršavanjem na području glazbe te potreba za kvalitetnijim nastavnim sredstvima i pomagalima. Omogućavanjem usavršavanja učitelja i opremanjem škola sa suvremenim nastavnim sredstvima i pomagalima ostvarit će se kvalitetnija nastava glazbene kulture koja je u interesu svih učenika.

nastava glazbene kulture; nastavna područja; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Opinion of primary school teachers on the teaching of music in the first three grades of primary school

nije evidentirano

Music Education lesson; teaching areas; primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34

03.07.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija