Mišljenje učitelja primarnog obrazovanja o nastavi glazbe u prvim trima razredima osnovne škole (CROSBI ID 386322)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kosić, Tatjana
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Mišljenje učitelja primarnog obrazovanja o nastavi glazbe u prvim trima razredima osnovne škole
Pjevanjem, sviranjem, slušanjem glazbe i elementima glazbene kreativnosti/glazbenim igrama ostvarit će se cilj nastave glazbe kulture, tj. uvođenje učenika u glazbenu kulturu, upoznavanje osnovnih elemenata glazbenoga jezika, razvijanje glazbene kreativnosti, uspostavljanje i usvajanje vrijednosnih mjerila za (kritičko i estetsko) procjenjivanje glazbe. Prema otvorenom modelu nastave glazbe središnja aktivnost je slušanje glazbe, a samo se aktivnim slušanjem lijepe glazbe razvija glazbeni ukus učenika. U radu se polazi od nekoliko istraživačkih pitanja koja su sadržana u anketnom upitniku kojeg su učitelji primarnog obrazovanja anonimno popunjavali. Istraživanje je provedeno tijekom travnja i svibnja 2014. godine u nekoliko osnovnih škola u Osijeku i Orašju. Anketom se htjelo ispitati mišljenje učitelja u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini o bitnosti nastavnih područja, njihovoj kompetentnosti te preferiranju pojedinog nastavnog područja. Ovim istraživanjem utvrđeno je kako je velika podudarnost uz neznatne razlike u mišljenjima učitelja iz Orašja i Osijeka o kompetencijama, preferencijama te bitnosti nastavnih područja. Jedan veliki nedostatak prema mišljenju učitelja iz Orašja je nedovoljno prilika za stručnim usavršavanjem na području glazbe te potreba za kvalitetnijim nastavnim sredstvima i pomagalima. Omogućavanjem usavršavanja učitelja i opremanjem škola sa suvremenim nastavnim sredstvima i pomagalima ostvarit će se kvalitetnija nastava glazbene kulture koja je u interesu svih učenika.
nastava glazbene kulture; nastavna područja; primarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Opinion of primary school teachers on the teaching of music in the first three grades of primary school
nije evidentirano
Music Education lesson; teaching areas; primary education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
03.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek