Pjevane i govorene brojalice u nastavi ranog učenja engleskog jezika (CROSBI ID 386321)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Đanđević, Ana
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Pjevane i govorene brojalice u nastavi ranog učenja engleskog jezika
Istraživanja provedena proteklih godina pokazala su da su glazba i jezik prirodno povezani. Glazba njeguje razvoj govora, postavlja pozitivnu i konstruktivnu atmosferu za učenje te olakšava učenje jezika i čini ga kreativnim. Upravo je utjecaj glazbe na učenje jezika povod pisanja ovoga rada. Istraživale su se pjevane i govorene brojalice u ranom učenju engleskog jezika. U radu se navode razmišljanja različitih autora o utjecaju glazbe na učenje jezika te načine na koje se glazba može integrirati u nastavu učenja jezika. Polazi se od povijesti ranog učenja stranog jezika u Hrvatskoj, nastavnog plana i programa nastave stranog jezika te nastave ranog učenja engleskog jezika. Govori se o povezanosti glazbe i ranog učenja stranog jezika te pjevanim i govorenim brojalicama. Navodi se njihov utjecaj na razvitak jezika u ranoj školskoj dobi te iznosi fleksibilan okvir za korištenje brojalica u poučavanju jezika. U sklopu rada provedeno je istraživanje tijekom svibnja 2014. godine u Osnovnoj školi Augusta Šenoe u Gundincima. U istraživanju je sudjelovalo 70 učenika prvog, drugog i trećeg razreda. Kao postupci istraživanja korišteni su procjenjivanje pjevanih i govorenih brojalica u ranom učenju engleskog jezika i intervjuiranje nastavnice engleskog jezika, a dobiveni rezultati su prikazani i komentirani. Istraživanje je provedeno kako bi se otkrilo koje pjevane i govorene brojalice učenici u ranom učenju engleskog jezika najviše vole, te kakav je posredan utjecaj brojalica na usvajanje jezika u ranom učenju engleskog jezika. Nakon provedenog istraživanja možemo zaključiti da djeca, u prva tri razreda ranog učenja engleskog jezika, imaju izrazito pozitivne stavove prema pjevanim i govorenim brojalicama. Brojalice, pjevane i govorene, smatraju se posebno korisnima pri usvajanju pravilnog izgovora riječi i težih jezičnih fraza engleskog jezika koje učenici drugim načinima ne bi mogli uspješno naučiti. Takvo saznanje je poticajno jer brojalicama na engleskom jeziku učenici lakše usvajaju strani jezik.
rano učenje engleskog jezika; pjevane i govorene brojalice; glazba
nije evidentirano
engleski
Sung and spoken rhymes in teaching early learning of the English language
nije evidentirano
early English language learning; spoken and sung rhymes; music
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
03.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek