Individualni čimbenici u ranom stranojezičnom razvoju: studija slučaja (CROSBI ID 206995)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Radišić, Mirna
hrvatski
Individualni čimbenici u ranom stranojezičnom razvoju: studija slučaja
U radu je riječ o razlikama u ponašanju najuspješnije i najmanje uspješne učenice u jednom razrednom odjelu na nastavi engleskog kao stranog jezika. U teorijskom dijelu rada govori se o istraživanjima individualnih i kontekstualnih varijabli u procesu OVIJ-a. U istraživačkom dijelu se predstavlja kvalitativna studija slučaja s ciljem opisivanja i usporedbe ponašanja dviju učenica na nastavi engleskog jezika tijekom dviju školskih godina. Utvrđene razlike poslužile su retrospektivnoj interpretaciji uspjeha ostvarenog na testovima jezičnog razvoja i predviđanju dinamike daljnjeg stranojezičnog razvoja ispitanica. Nalazi analize pokazuju da se ispitanice ne koriste u cijelosti svojim potencijalima za ovladavanje engleskim jezikom i ukazuju na potrebu istraživanja interakcije individualnih i kontekstualnih čimbenika sa svrhom određivanja specifičnih postupaka koji će promatranim ispitanicama pomoći da postanu uspješnije učenice engleskog jezika.
uspješan učenik jezika ; pozornost ; sudjelovanje u nastavnim aktivnostima ; interakcija individualnih i kontekstualnih čimbenika
nije evidentirano
engleski
Individual differences in early instructed SLA: A case study
nije evidentirano
good language learner ; attention ; participation in learning activities ; interaction of individual and contextual factors
nije evidentirano