Marketinška strategija u području informatičke industrije (CROSBI ID 386265)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Bedek, Ivan
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Marketinška strategija u području informatičke industrije
Današnje okruženje u kojem poduzeća posluju vrlo je turbulentno, kompleksno, a često i neprijateljsko. Pritisak tržišta i konkurencije je neusporedivo veći i jači u odnosu na planiranje i poslovanje u prošlosti, a promjene se odvijaju velikom brzinom. Svakodnevno se javljaju novi izazovi i poduzeća nastoje iskoristiti sva svoja znanja, resurse, iskustva, metode i tehnike kako bi se prilagodila novonastaloj situaciji. Ključ za uspjeh je implementacija odgovarajuće marketinške strategije. Potrebno je osmisliti i provesti odgovarajuću marketinšku strategiju koja ima jasnu misiju, viziju i ciljeve kamo poduzeće teži i gdje želi biti u budućnosti. Predmet završnog rada je istraživanje teorijskih doprinosa o marketinškoj strategiji u svrhu boljeg razumijevanja njezine uloge u konkurentnim tržišnim uvjetima. Osnovi ciljevi rada su: definiranje marketinške strategije, analiziranje dostupnih izvora o važnosti uvođenja i primjene marketinške strategije za različite aspekte poslovanja poduzeća, te analiziranje primjene marketinške strategije u poduzeću Microsoft Hrvatska d.o.o. Podaci za izradu završnog rada prikupljeni su iz sekundarnih izvora i intervjuiranjem gđe Renate Šoić (Partner Sales Executive – Distribution/SMB Marketing) iz poduzeća Microsoft Hrvatska d.o.o. Može se zaključiti da je Microsoft poduzeće koje koristi različite mehanizme i postupke pri planiranju marketinške strategije. Ono se maksimalno prilagođava zahtjevima svojih korisnika i na tom principu planira marketinšku strategiju koju će provesti na tržištu. Pri izradi detaljno analizira sve čimbenike koji mogu utjecati na njezino formiranje, te potom pristupa formiranju strategije. Upravo zato što razvija strategiju za svaki određeni tržišni segment, ostvaruje i ciljeve koji su zacrtani, te ga to čini uspješnim poduzećem.
marketinška strategija; misija; vizija; ciljevi; interno i eksterno okruženje; planiranje marketinških aktivnosti; uspješnost marketinške strategije; informatička industrija; potrošači
nije evidentirano
engleski
Marketing strategy in the IT industry
nije evidentirano
marketing strategy; mission; vision; goals; internal and external environment; planning of marketing activities; success of marketing strategies; IT industry; consumers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
26.06.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb