Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška strategija u području informatičke industrije (CROSBI ID 386265)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Bedek, Ivan Marketinška strategija u području informatičke industrije / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Bedek, Ivan

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Marketinška strategija u području informatičke industrije

Današnje okruženje u kojem poduzeća posluju vrlo je turbulentno, kompleksno, a često i neprijateljsko. Pritisak tržišta i konkurencije je neusporedivo veći i jači u odnosu na planiranje i poslovanje u prošlosti, a promjene se odvijaju velikom brzinom. Svakodnevno se javljaju novi izazovi i poduzeća nastoje iskoristiti sva svoja znanja, resurse, iskustva, metode i tehnike kako bi se prilagodila novonastaloj situaciji. Ključ za uspjeh je implementacija odgovarajuće marketinške strategije. Potrebno je osmisliti i provesti odgovarajuću marketinšku strategiju koja ima jasnu misiju, viziju i ciljeve kamo poduzeće teži i gdje želi biti u budućnosti. Predmet završnog rada je istraživanje teorijskih doprinosa o marketinškoj strategiji u svrhu boljeg razumijevanja njezine uloge u konkurentnim tržišnim uvjetima. Osnovi ciljevi rada su: definiranje marketinške strategije, analiziranje dostupnih izvora o važnosti uvođenja i primjene marketinške strategije za različite aspekte poslovanja poduzeća, te analiziranje primjene marketinške strategije u poduzeću Microsoft Hrvatska d.o.o. Podaci za izradu završnog rada prikupljeni su iz sekundarnih izvora i intervjuiranjem gđe Renate Šoić (Partner Sales Executive – Distribution/SMB Marketing) iz poduzeća Microsoft Hrvatska d.o.o. Može se zaključiti da je Microsoft poduzeće koje koristi različite mehanizme i postupke pri planiranju marketinške strategije. Ono se maksimalno prilagođava zahtjevima svojih korisnika i na tom principu planira marketinšku strategiju koju će provesti na tržištu. Pri izradi detaljno analizira sve čimbenike koji mogu utjecati na njezino formiranje, te potom pristupa formiranju strategije. Upravo zato što razvija strategiju za svaki određeni tržišni segment, ostvaruje i ciljeve koji su zacrtani, te ga to čini uspješnim poduzećem.

marketinška strategija; misija; vizija; ciljevi; interno i eksterno okruženje; planiranje marketinških aktivnosti; uspješnost marketinške strategije; informatička industrija; potrošači

nije evidentirano

engleski

Marketing strategy in the IT industry

nije evidentirano

marketing strategy; mission; vision; goals; internal and external environment; planning of marketing activities; success of marketing strategies; IT industry; consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34

26.06.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija