Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012. (CROSBI ID 206953)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Polić, Petra
hrvatski
Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012.
Rad predstavlja prikaz knjige u kojoj autorica Leesa Wheelahan raspravlja o položaju teorijskog znanja u kurikulumu iz pozicije socijalnog realizma. U temelju rasprave je dvojba o tome je li moguće pomiriti isticanje važnosti teorijskog znanja s nužnošću suočavanja s izazovima na tržištu rada i društvenim promjenama. Za razliku od konstruktivističkog i instrumentalističkog pristupa koji čine teorijsko uporište pomicanja znanja iz središta kurikuluma u korist kompetencijskog modela, autorica argumentira kako zahtjev za teorijskim znanjem i zahtjev za prilagodbom na društvene promjene nisu suprotstavljeni. Osnovna je ideja knjige da znanje treba biti u središtu kurikuluma na svim razinama obrazovanja jer, između ostalog, omogućuje da se obrazovanjem odgovori na društvene promjene i usmjeri ih.
kurikulum ; teorijsko znanje ; kriza kurikuluma ; socijalni realizam
nije evidentirano
engleski
Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012.
nije evidentirano
curriculum ; theoretical knowledge ; the crisis of curriculum ; social realism
nije evidentirano