Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012. (CROSBI ID 206953)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika | domaća recenzija

Polić, Petra Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012. // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 1; 167-169

Podaci o odgovornosti

Polić, Petra

hrvatski

Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012.

Rad predstavlja prikaz knjige u kojoj autorica Leesa Wheelahan raspravlja o položaju teorijskog znanja u kurikulumu iz pozicije socijalnog realizma. U temelju rasprave je dvojba o tome je li moguće pomiriti isticanje važnosti teorijskog znanja s nužnošću suočavanja s izazovima na tržištu rada i društvenim promjenama. Za razliku od konstruktivističkog i instrumentalističkog pristupa koji čine teorijsko uporište pomicanja znanja iz središta kurikuluma u korist kompetencijskog modela, autorica argumentira kako zahtjev za teorijskim znanjem i zahtjev za prilagodbom na društvene promjene nisu suprotstavljeni. Osnovna je ideja knjige da znanje treba biti u središtu kurikuluma na svim razinama obrazovanja jer, između ostalog, omogućuje da se obrazovanjem odgovori na društvene promjene i usmjeri ih.

kurikulum ; teorijsko znanje ; kriza kurikuluma ; socijalni realizam

nije evidentirano

engleski

Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012.

nije evidentirano

curriculum ; theoretical knowledge ; the crisis of curriculum ; social realism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2013.

167-169

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija