Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

"Ženski i muški jezik" u hrvatskim reklamnim porukama (CROSBI ID 612314)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vlastelić, Anastazija ; Čunović, Nika "Ženski i muški jezik" u hrvatskim reklamnim porukama // JEZIK MEDIJA NEKADA I SADA Zbornik radova sa znanstvenoga skupa održanoga 6. i 7. lipnja 2014. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku / Rišner, Vlasta ; Glušac, Maja (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 91-107

Podaci o odgovornosti

Vlastelić, Anastazija ; Čunović, Nika

hrvatski

"Ženski i muški jezik" u hrvatskim reklamnim porukama

Otkada su 70-ih godina prošloga stoljeća počela istraživanja o (mogućoj) povezanosti jezika i roda (spola), brojne se studije posvećene upravo utvrđivanju postoje li razlike između jezika kakvim komuniciraju žene u odnosu na onaj kakvim se koriste muškarci. Rezultat tih istraživanja mahom idu u prilog tezi da se, između ostaloga, i rodna pripadnost u velikoj mjeri odražava u jeziku, što se potvrđuje i u jeziku reklamnih poruka. U radu se iznose rezultati višemjesečnoga istraživanja hrvatskih reklamnih poruka triju časopisa (u tiskanoj i elektroničkoj inačici) koji izlaze u Hrvatskoj, a namijenjeni su prvenstveno ženskoj (Elle ; Adria Media Zagreb d. o. o.), odnosno muškoj populaciji (Men´s Health ; Adria Media Zagreb d. o. o.) te objema skupinama (Rolling Stone, S3 Mediji). Cilj je istraživanja bio analizirati teme i vrste reklama te obilježja jezika, a s tim u vezi i reklamnih strategija, prvenstveno imajući u vidu ciljanu skupinu za navedene časopise.

ženski jezik ; muški jezik ; reklamni tekst

Rad je rezultat istraživanja u sklopu znanstvenoistraživačke potpore br. 13.04.1.2.03 Sveučilišta u Rijeci.

engleski

"Female and male language" in Croatian advertisements

nije evidentirano

female language ; male language ; Croatian advertisements

nije evidentirano

Podaci o prilogu

91-107.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

JEZIK MEDIJA NEKADA I SADA Zbornik radova sa znanstvenoga skupa održanoga 6. i 7. lipnja 2014. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku

Rišner, Vlasta ; Glušac, Maja

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-169-321-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija