"Ženski i muški jezik" u hrvatskim reklamnim porukama (CROSBI ID 612314)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vlastelić, Anastazija ; Čunović, Nika
hrvatski
"Ženski i muški jezik" u hrvatskim reklamnim porukama
Otkada su 70-ih godina prošloga stoljeća počela istraživanja o (mogućoj) povezanosti jezika i roda (spola), brojne se studije posvećene upravo utvrđivanju postoje li razlike između jezika kakvim komuniciraju žene u odnosu na onaj kakvim se koriste muškarci. Rezultat tih istraživanja mahom idu u prilog tezi da se, između ostaloga, i rodna pripadnost u velikoj mjeri odražava u jeziku, što se potvrđuje i u jeziku reklamnih poruka. U radu se iznose rezultati višemjesečnoga istraživanja hrvatskih reklamnih poruka triju časopisa (u tiskanoj i elektroničkoj inačici) koji izlaze u Hrvatskoj, a namijenjeni su prvenstveno ženskoj (Elle ; Adria Media Zagreb d. o. o.), odnosno muškoj populaciji (Men´s Health ; Adria Media Zagreb d. o. o.) te objema skupinama (Rolling Stone, S3 Mediji). Cilj je istraživanja bio analizirati teme i vrste reklama te obilježja jezika, a s tim u vezi i reklamnih strategija, prvenstveno imajući u vidu ciljanu skupinu za navedene časopise.
ženski jezik ; muški jezik ; reklamni tekst
Rad je rezultat istraživanja u sklopu znanstvenoistraživačke potpore br. 13.04.1.2.03 Sveučilišta u Rijeci.
engleski
"Female and male language" in Croatian advertisements
nije evidentirano
female language ; male language ; Croatian advertisements
nije evidentirano
Podaci o prilogu
91-107.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
JEZIK MEDIJA NEKADA I SADA Zbornik radova sa znanstvenoga skupa održanoga 6. i 7. lipnja 2014. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku
Rišner, Vlasta ; Glušac, Maja
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-169-321-9
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096