Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe (CROSBI ID 612310)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sindik, Joško Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe // Društvo i tehnologija - dr. Juraj Plenković - Book of manuscripts / Plenković, Mario ; Galičić, Vlado ; Toplak, Ludvik (ur.). Zagreb: International Federation of Communication Associations ; Hrvatsko komunikološko društvo ; Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor, 2014. str. 398-406

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško

hrvatski

Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe

Glavni cilj istraživanja bila je konstrukcija upitnika koji pokrivaju aspekte korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe: stavova, subjektivnih normi, percipirane kontrole, želje promjene ponašanja te uvida u aktualno korištenje interneta. Ispitan je prigodni uzorak od 32 studentice i 23 studenta iz šest hrvatskih gradova. Svih pet upitnika pokazalo je srednje do visoko zadovoljavajuću pouzdanost. U analizi razlika, pokazalo se da studenti postižu statistički značajno više rezultate u Percipiranoj kontroli korištenja interneta, u odnosu na studentice. Studenti iz Biograda postižu najviše prosječne rezultate u Korištenju interneta sada u svrhe učenja, a iz Zagreba najniže. Nisu pronađene razlike u aspektima korištenja interneta niti za dobnu grupu, ni za godinu studija, niti za sredinu iz koje studenti potječu. Varijabla Korištenje interneta sada u svrhe učenja može se statistički značajno dobro prognozirati na temelju dva prediktora: Subjektivna norma korištenja interneta te Želja promjene ponašanja u korištenju interneta.

Internet; komponentna analiza; pouzdanost; svrsishodnost

nije evidentirano

engleski

Applying the Theory of Reasoned Action in the Analysis of Internet Usage among the Students for Educational Purposes

nije evidentirano

Internet; component analysis; reliability; appropriateness

nije evidentirano

Podaci o prilogu

398-406.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Društvo i tehnologija - dr. Juraj Plenković - Book of manuscripts

Plenković, Mario ; Galičić, Vlado ; Toplak, Ludvik

Zagreb: International Federation of Communication Associations ; Hrvatsko komunikološko društvo ; Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor

978-953-6226-27-6

Podaci o skupu

21. međunarodni znanstveni skup - Društvo i tehnologija - dr. Juraj Plenković

predavanje

28.06.2014-30.06.2014

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija