Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition) (CROSBI ID 206890)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Komarac, Tanja Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition) // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 26 (2014), 1; 123-127

Podaci o odgovornosti

Komarac, Tanja

hrvatski

Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition)

Šesto izdanje knjige Marketing Strategy: Text and Cases autora O. C. Ferrella i Michaela D. Hartlinea objavljeno je 2014. godine u izdanju South-Western, Cengage Learning. Ferrell (The University of New Mexico) i Hartline (The Florida State University)već se dugo bave područjem marketinga(i strategije marketinga) te su aktivni znanstvenici i predavači. Novim izdanjem knjige žele upoznati čitatelja s “jednom od najzanimljivijih, najizazovnijih i najvažnijih tema u poslovnoj edukaciji” pa marketinškoj strategiji pristupaju kroz tradicionalne i cutting-edge primjere.

marketing; strategija

nije evidentirano

engleski

Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition)

nije evidentirano

marketing; strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (1)

2014.

123-127

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost