Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition) (CROSBI ID 206890)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Komarac, Tanja
hrvatski
Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition)
Šesto izdanje knjige Marketing Strategy: Text and Cases autora O. C. Ferrella i Michaela D. Hartlinea objavljeno je 2014. godine u izdanju South-Western, Cengage Learning. Ferrell (The University of New Mexico) i Hartline (The Florida State University)već se dugo bave područjem marketinga(i strategije marketinga) te su aktivni znanstvenici i predavači. Novim izdanjem knjige žele upoznati čitatelja s “jednom od najzanimljivijih, najizazovnijih i najvažnijih tema u poslovnoj edukaciji” pa marketinškoj strategiji pristupaju kroz tradicionalne i cutting-edge primjere.
marketing; strategija
nije evidentirano
engleski
Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition)
nije evidentirano
marketing; strategy
nije evidentirano