Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda Slavonije i Baranje (CROSBI ID 206748)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bolfek, Berislav ; Jakičić, Darija ; Lončarić, Biljana Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda Slavonije i Baranje // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 23 (2014), 1; 247-276

Podaci o odgovornosti

Bolfek, Berislav ; Jakičić, Darija ; Lončarić, Biljana

hrvatski

Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda Slavonije i Baranje

Izazov za brendiranje destinacija vidi se istodobno u hrvatskim gradovima i regijama. Sve veći naglasak u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma daje se intenzivnijem ulaganju u razvoj kontinentalnog turizma, a Slavonija i Baranja posjeduje sve atribute i potencijale za razvoj prepoznatljivog turističkog brenda. Zato pristup spomenutoj temi zahtijeva detaljnu analizu i izradu dugoročne strategije razvoja. Polazeći od postavljenih strateških ciljeva, marketinška strategija subregije zasniva se na odabiru ciljnih segmenata kupaca, u skladu s čijim se obilježjima, odnosno potrebama i očekivanjima, razrađuju subregionalni brend, opisuju moguće prilagodbe turističkog proizvoda i predlažu promocijske aktivnosti. U ovome su radu prikazani rezultati dvaju istraživanja koja su provedena među gostima koji posjećuju Slavoniju i Baranju, te među domicilnim stanovništvom, a provedena je i komparativna analiza prikupljenih podataka u oba istraživanja. Na temelju dobivenih informacija proizašli su zaključci o ciljnom segmentu gostiju, te načinu na koji bi se Slavonija i Baranja trebala pozicionirati kao turistička destinacija.

marketing ; turistički brend ; brendiranje ; turistički promet ; subregionalni brend ; Slavonija i Baranja ; konkurentnost

nije evidentirano

engleski

The impact of marketing on the development of tourism brand of Slavonia and Baranja

nije evidentirano

marketing ; tourism brand ; branding ; tourist traffic ; sub-regional brand ; Slavonia and Baranja ; competitiveness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (1)

2014.

247-276

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost