Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda Slavonije i Baranje (CROSBI ID 206748)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bolfek, Berislav ; Jakičić, Darija ; Lončarić, Biljana
hrvatski
Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda Slavonije i Baranje
Izazov za brendiranje destinacija vidi se istodobno u hrvatskim gradovima i regijama. Sve veći naglasak u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma daje se intenzivnijem ulaganju u razvoj kontinentalnog turizma, a Slavonija i Baranja posjeduje sve atribute i potencijale za razvoj prepoznatljivog turističkog brenda. Zato pristup spomenutoj temi zahtijeva detaljnu analizu i izradu dugoročne strategije razvoja. Polazeći od postavljenih strateških ciljeva, marketinška strategija subregije zasniva se na odabiru ciljnih segmenata kupaca, u skladu s čijim se obilježjima, odnosno potrebama i očekivanjima, razrađuju subregionalni brend, opisuju moguće prilagodbe turističkog proizvoda i predlažu promocijske aktivnosti. U ovome su radu prikazani rezultati dvaju istraživanja koja su provedena među gostima koji posjećuju Slavoniju i Baranju, te među domicilnim stanovništvom, a provedena je i komparativna analiza prikupljenih podataka u oba istraživanja. Na temelju dobivenih informacija proizašli su zaključci o ciljnom segmentu gostiju, te načinu na koji bi se Slavonija i Baranja trebala pozicionirati kao turistička destinacija.
marketing ; turistički brend ; brendiranje ; turistički promet ; subregionalni brend ; Slavonija i Baranja ; konkurentnost
nije evidentirano
engleski
The impact of marketing on the development of tourism brand of Slavonia and Baranja
nije evidentirano
marketing ; tourism brand ; branding ; tourist traffic ; sub-regional brand ; Slavonia and Baranja ; competitiveness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
23 (1)
2014.
247-276
objavljeno
1330-1039
1848-963X
Povezanost rada
Ekonomija