Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije i usavršavanje učitelja razredne nastave za izvođenje nastave glazbene kulture (CROSBI ID 612151)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Novak, Marina Kompetencije i usavršavanje učitelja razredne nastave za izvođenje nastave glazbene kulture // 14. DANI MATE DEMARINA SUVREMENI IZAZOVI TEORIJE I PRAKSE ODGOJA I OBRAZOVANJA ( 14TH DAYS OF MATE DEMARIN CONTEMPORARY CHALLENGES TO EDUCATIONAL THEORY AND PRACTICE ) / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 203-210

Podaci o odgovornosti

Novak, Marina

hrvatski

Kompetencije i usavršavanje učitelja razredne nastave za izvođenje nastave glazbene kulture

Učenje, poučavanje, doživljavanje i stvaranje glazbe prošli su kroz dugotrajnu i opsežnu transformaciju. Premda prisutno od samih početaka organiziranog školovanja kroz povijest mu je pridavana različita uloga, položaj i važnost. U nastavi glazbe u općeobrazovnim školama prisutna su tri modela: model aktivnog muziciranja, recepcijski model, orijentiran na umjetničko djelo, te treći model koji integrira ili kombinira aktivni i recepcijski model. Učitelji razredne nastave najčešće nemaju opširno umjetničko obrazovanje jer je glazba tek jedno od predmetnih područja za koje se tijekom visokoškolskog obrazovanja osposobljavaju. Istraživanja provedena u polju obrazovanja učitelja ističu kao problem, neujednačenost ulaznih kompetencija studenata, njihovih sposobnosti te motivacije. Učiteljima, s druge strane, u praksi nedostaje kontakt sa strukom, novim saznanjima, metodama i sadržajima. Ovaj rad razmatra polazišta za stvaranje i razvoj kompetencijskog profila učitelja razredne u polju glazbe koje bi osnažilo praktično djelovanje u razredu.

glazba; glazbeni odgoj; razredna nastava; kompetencije učitelja; cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

Music Teaching Competences in Primary Education and Possibilities for their Further Advancement

nije evidentirano

music; music education; primary school; teacher competence; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

203-210.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-72-4

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 14. Dani Mate Demarina

predavanje

29.05.2014-30.05.2014

Topusko, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija