Kompetencije i usavršavanje učitelja razredne nastave za izvođenje nastave glazbene kulture (CROSBI ID 612151)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Novak, Marina
hrvatski
Kompetencije i usavršavanje učitelja razredne nastave za izvođenje nastave glazbene kulture
Učenje, poučavanje, doživljavanje i stvaranje glazbe prošli su kroz dugotrajnu i opsežnu transformaciju. Premda prisutno od samih početaka organiziranog školovanja kroz povijest mu je pridavana različita uloga, položaj i važnost. U nastavi glazbe u općeobrazovnim školama prisutna su tri modela: model aktivnog muziciranja, recepcijski model, orijentiran na umjetničko djelo, te treći model koji integrira ili kombinira aktivni i recepcijski model. Učitelji razredne nastave najčešće nemaju opširno umjetničko obrazovanje jer je glazba tek jedno od predmetnih područja za koje se tijekom visokoškolskog obrazovanja osposobljavaju. Istraživanja provedena u polju obrazovanja učitelja ističu kao problem, neujednačenost ulaznih kompetencija studenata, njihovih sposobnosti te motivacije. Učiteljima, s druge strane, u praksi nedostaje kontakt sa strukom, novim saznanjima, metodama i sadržajima. Ovaj rad razmatra polazišta za stvaranje i razvoj kompetencijskog profila učitelja razredne u polju glazbe koje bi osnažilo praktično djelovanje u razredu.
glazba; glazbeni odgoj; razredna nastava; kompetencije učitelja; cjeloživotno učenje
nije evidentirano
engleski
Music Teaching Competences in Primary Education and Possibilities for their Further Advancement
nije evidentirano
music; music education; primary school; teacher competence; lifelong learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
203-210.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-72-4
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 14. Dani Mate Demarina
predavanje
29.05.2014-30.05.2014
Topusko, Hrvatska