Programiranje kao alat za razvoj programskog mišljenja (CROSBI ID 612117)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bubica, Nikolina ; Mladenović, Monika ; Boljat, Ivica
hrvatski
Programiranje kao alat za razvoj programskog mišljenja
U ovom radu razmatraju se temeljne postavke problemskog programiranja utemeljene na pregledu relevantne literature i osobnih iskustava prikupljenih kroz 18 godina poučavanja programiranja u osnovnoj školi i 8 godina profesionalnog bavljenja programiranjem u industriji razvoja programske podrške. U prvom dijelu razmatraju se kriteriji koji se koriste za poučavanje programiranja i računalne znanosti općenito i to kroz povijesnu prizmu pristupa ovoj problematici. U drugom dijelu daje se pregled programskih jezika pogodnih za poučavanje početnika u programiranju. Programiranje se ne promatra kao vještina koju je danas poželjno svladati, već alat pomoću kojeg kod učenika razvijamo metakognitivne sposobnosti
programiranje ; pocetnici ; metakognicija ; apstraktno mišljenje ; znanje ; ucenje
nije evidentirano
engleski
Programming as a tool for the development of abstract thinking
nije evidentirano
programming ; beginners ; metacognition ; abstract thinking ; knowledge ; learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
4
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
15. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2013 - Zbornik radova
Orlović, Ana
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet
978-953-6802-96-8
Podaci o skupu
"Dohvati znanje" - 15. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2013
predavanje
20.11.2013-22.11.2013
Zagreb, Hrvatska