Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike (CROSBI ID 206714)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Boljat, Ivica ; Pletikosa Grgić, Ivana
hrvatski
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike
Prema konstruktivističkoj teoriji, vizualizacija pomaže učenicima u stvaranju vlastitog mentalnog modela. Ne bismo joj trebali namijeniti ulogu pomoćnog sredstva kojim nastavnik preslikava mentalni model iz svoje glave u glavu učenika principom epistemološke vjernosti. Učinkovita upotreba novih obrazovnih tehnologija mora uzeti u obzir teoriju multimedijalnog dizajna temeljenu na istraživanjima kako studenti uče. Ipak, odlučujući faktor za učinkovitost vizualizacije nije atraktivnost korištenog alata već način i stupanj uključenja učenika u razine aktivnosti koje su više od samog gledanja. Iako nastavnici dobrobiti vizualizacije smatraju značajnima, nedovoljno je koriste. To se ne može objasniti samo naporom potrebnim za traženje i učenje dobrih primjera i potrebnom prilagodbom vizualizacije predavačkom pristupu i sadržaju podučavanja. Objašnjenje može biti i u mogućoj želji nastavnika da zadrže svoju poziciju autoriteta.
algoritmi; animacija; pedagogija; vizualizacija
UDK: 371.3:004.925
engleski
Pedagogical potential of algorithm visualizations in computer science teaching COMPUTER SCIENCE TEACHING
nije evidentirano
algorithms; animation; pedagogy; visualization
nije evidentirano