Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike (CROSBI ID 206714)

Prilog u časopisu | stručni rad

Boljat, Ivica ; Pletikosa Grgić, Ivana Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike // Metodički obzori/Methodological horizons, 8 (2013), 2; 110-117

Podaci o odgovornosti

Boljat, Ivica ; Pletikosa Grgić, Ivana

hrvatski

Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike

Prema konstruktivističkoj teoriji, vizualizacija pomaže učenicima u stvaranju vlastitog mentalnog modela. Ne bismo joj trebali namijeniti ulogu pomoćnog sredstva kojim nastavnik preslikava mentalni model iz svoje glave u glavu učenika principom epistemološke vjernosti. Učinkovita upotreba novih obrazovnih tehnologija mora uzeti u obzir teoriju multimedijalnog dizajna temeljenu na istraživanjima kako studenti uče. Ipak, odlučujući faktor za učinkovitost vizualizacije nije atraktivnost korištenog alata već način i stupanj uključenja učenika u razine aktivnosti koje su više od samog gledanja. Iako nastavnici dobrobiti vizualizacije smatraju značajnima, nedovoljno je koriste. To se ne može objasniti samo naporom potrebnim za traženje i učenje dobrih primjera i potrebnom prilagodbom vizualizacije predavačkom pristupu i sadržaju podučavanja. Objašnjenje može biti i u mogućoj želji nastavnika da zadrže svoju poziciju autoriteta.

algoritmi; animacija; pedagogija; vizualizacija

UDK: 371.3:004.925

engleski

Pedagogical potential of algorithm visualizations in computer science teaching COMPUTER SCIENCE TEACHING

nije evidentirano

algorithms; animation; pedagogy; visualization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (2)

2013.

110-117

objavljeno

1846-1484

1848-8455

Povezanost rada

Računarstvo, Pedagogija