Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovanje između očuvanja i promjene – analiza uspjeha na hrvatskoj državnoj maturi (CROSBI ID 612099)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Luketin, Ivica ; Boljat, Ivica Obrazovanje između očuvanja i promjene – analiza uspjeha na hrvatskoj državnoj maturi // Zbornik radova 2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013. Mostar: Sveučilište u Mostaru, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Mostar, 2014

Podaci o odgovornosti

Luketin, Ivica ; Boljat, Ivica

hrvatski

Obrazovanje između očuvanja i promjene – analiza uspjeha na hrvatskoj državnoj maturi

Uloga obrazovanja je prijenos stečenih znanja i vrijednosti s jedne generacije na drugu. Humanističke discipline odlikuje interpretativna metoda za razliku od prirodoslovnog područja koje se razvija kroz cikluse konstrukcije- dekonstrukcije formalnih sustava. Zadaća je nastave jezika, umjetnosti i religije motivirati najveći broj učenika sačuvati nasljeđe, dok prirodoslovna nastava ističe poticanje nadarenih učenika koji će biti kreatori sve bržeg tehnološkog razvoja. Ta epistemološka distinkcija upućuje na različita očekivanja uspješnosti učenika na ispitu hrvatske državne mature iz humanističkih predmeta nasuprot prirodoslovne skupine predmeta i na potrebu drukčijih teorijskih distribucija u analizi uspjeha. Očekuje se da se najveći broj učenika na ispitu iz hrvatskog i engleskog jezika rasporedi u skupinu dobrih, a manji broj rasprši prema normalnoj raspodjeli. Uspjeh iz fizike i informatike trebao bi slijediti zakon potencija koji rasteže uspješnost i dio dobrih premješta u dovoljno uspješne.

distribucija; državna matura; provjera znanja; narav znanja; zakon potencije

nije evidentirano

engleski

Education between preserving and change – Croatian state examination achievement analyses

nije evidentirano

assessment; distribution; epistemology; national examination; power law

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013

Mostar: Sveučilište u Mostaru, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Mostar

Podaci o skupu

2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013

predavanje

01.01.2014-01.01.2014

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija