Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike (CROSBI ID 612098)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Boljat, Ivica ; Luketin, Ivica
hrvatski
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike
Prema konstruktivističkoj teoriji, vizualizacija pomaže učenicima u stvaranju vlastitog mentalnog modela. Ne bismo joj trebali namijeniti ulogu pomoćnog sredstva kojim nastavnik preslikava mentalni model iz svoje glave u glavu učenika principom epistemološke vjernosti. Učinkovita upotreba novih obrazovnih tehnologija mora uzeti u obzir teoriju multimedijalnog dizajna temeljenu na istraživanjima kako studenti uče. Ipak, odlučujući faktor za učinkovitost vizualizacije nije atraktivnost korištenog alata već način i stupanj uključenja učenika u razine aktivnosti koje su više od samog gledanja. Iako nastavnici dobrobiti vizualizacije smatraju značajnima, nedovoljno je koriste. To se ne može objasniti samo naporom potrebnim za traženje i učenje dobrih primjera i potrebnom prilagodbom vizualizacije predavačkom pristupu i sadržaju podučavanja. Objašnjenje može biti i u mogućoj želji nastavnika da zadrže svoju poziciju autoriteta.
algoritmi; animacija; pedagogija; vizualizacija
nije evidentirano
engleski
Pedagogical potential of algorithm visualizations in computer science teaching
nije evidentirano
algorithms; animation; pedagogy; visualization
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nauka i globalizacija - zbornik radova s naučnih skupova
Pale: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Filozofski fakultet Pale
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096