Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike (CROSBI ID 612098)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Boljat, Ivica ; Luketin, Ivica Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike // Nauka i globalizacija - zbornik radova s naučnih skupova. Pale: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Filozofski fakultet Pale, 2014

Podaci o odgovornosti

Boljat, Ivica ; Luketin, Ivica

hrvatski

Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike

Prema konstruktivističkoj teoriji, vizualizacija pomaže učenicima u stvaranju vlastitog mentalnog modela. Ne bismo joj trebali namijeniti ulogu pomoćnog sredstva kojim nastavnik preslikava mentalni model iz svoje glave u glavu učenika principom epistemološke vjernosti. Učinkovita upotreba novih obrazovnih tehnologija mora uzeti u obzir teoriju multimedijalnog dizajna temeljenu na istraživanjima kako studenti uče. Ipak, odlučujući faktor za učinkovitost vizualizacije nije atraktivnost korištenog alata već način i stupanj uključenja učenika u razine aktivnosti koje su više od samog gledanja. Iako nastavnici dobrobiti vizualizacije smatraju značajnima, nedovoljno je koriste. To se ne može objasniti samo naporom potrebnim za traženje i učenje dobrih primjera i potrebnom prilagodbom vizualizacije predavačkom pristupu i sadržaju podučavanja. Objašnjenje može biti i u mogućoj želji nastavnika da zadrže svoju poziciju autoriteta.

algoritmi; animacija; pedagogija; vizualizacija

nije evidentirano

engleski

Pedagogical potential of algorithm visualizations in computer science teaching

nije evidentirano

algorithms; animation; pedagogy; visualization

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nauka i globalizacija - zbornik radova s naučnih skupova

Pale: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Filozofski fakultet Pale

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija