Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i općem obeazovanju (CROSBI ID 206706)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Boljat, Ivica
hrvatski
Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i općem obeazovanju
Razmatra se razvoj modularnog koncepta od stidljivih, pojedinačnih pokušaja do sustavnog pristupa modularizaciju u Škotskoj, Australiji, Engleskoj, Walesu, Nizozemskoj i Danskoj. Prikladan je za pozivne škole i relevantan kad je definiran koherentni sustav standardiziranih umijeća. Budući se temelji na kompeticijama predviđenog radnog mjesta, podložni su čestim promjenams. Bolje se prihvaćaju kratki, osvježavajući kursevi od generičkih. Daje kvalifikaciju učenicioma slabim u formalnom obrazovanju. Kako je tim pristupom otežana integracija pozivnog i akademskog obrazovanja, daju se osnovne naznake hijerarhijske modularne strukture usredotočene na projektno problemski aktivni pristup u izgradnji intelektualnih vještina.
modularna nastava; razvoj; modularizacija; hijerarhija
nije evidentirano
engleski
Development of modular concept of teaching in vocational and general education
nije evidentirano
modular teaching; development; modularization; hierarchy
nije evidentirano