Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i općem obeazovanju (CROSBI ID 206706)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Boljat, Ivica Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i općem obeazovanju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 49 (2000), 1; 35-44

Podaci o odgovornosti

Boljat, Ivica

hrvatski

Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i općem obeazovanju

Razmatra se razvoj modularnog koncepta od stidljivih, pojedinačnih pokušaja do sustavnog pristupa modularizaciju u Škotskoj, Australiji, Engleskoj, Walesu, Nizozemskoj i Danskoj. Prikladan je za pozivne škole i relevantan kad je definiran koherentni sustav standardiziranih umijeća. Budući se temelji na kompeticijama predviđenog radnog mjesta, podložni su čestim promjenams. Bolje se prihvaćaju kratki, osvježavajući kursevi od generičkih. Daje kvalifikaciju učenicioma slabim u formalnom obrazovanju. Kako je tim pristupom otežana integracija pozivnog i akademskog obrazovanja, daju se osnovne naznake hijerarhijske modularne strukture usredotočene na projektno problemski aktivni pristup u izgradnji intelektualnih vještina.

modularna nastava; razvoj; modularizacija; hijerarhija

nije evidentirano

engleski

Development of modular concept of teaching in vocational and general education

nije evidentirano

modular teaching; development; modularization; hierarchy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49 (1)

2000.

35-44

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija