Glazbeni ukus učenika mlađe školske dobi (CROSBI ID 386174)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šarić, Mirta
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Glazbeni ukus učenika mlađe školske dobi
Glazbeni ukus učenika mlađe školske dobi je najviše pod utjecajem medija i obitelji. No, škola kao mjesto u kojem učenici provode većinu svoga vremena, preciznije nastava glazbene kulture, može utjecati na poželjan razvoj glazbenog ukusa i to primjenom otvorenog modela. Istraživanje glazbenog ukusa učenika drugih, trećih i četvrtih razreda u dvjema osnovnim školama u Virovitici provedeno je u ožujku 2014. god. Cilj ovog diplomskog rada bio je odrediti glazbeni ukus učenika i odgovoriti na sljedeća pitanja: Kakav je glazbeni ukus učenika?, Koji su najčešći razlozi slušanja glazbe?, Utječu li masovni mediji na glazbeni ukus učenika?, Utječe li glazba koju roditelji slušaju na izbor glazbe učenika?, Slušaju li učenici klasičnu (umjetničku) glazbu kod kuće?, Ima li razlike u slušanju klasične (umjetničke) glazbe s obzirom na učeničko ne/pohađanje glazbene škole? Istraživanjem se saznalo kako anketirani učenici najviše slušaju pop i rock glazbu. Velik broj ispitanih učenika sluša klasičnu (umjetničku) glazbu kod kuće tako da je nastava glazbene kulture barem učenicima proširila vidike, ako već i nije smanjila utjecaj medija. Učenici kod kuće, pod utjecajem roditelja, slušaju narodnu glazbu koja je upitne kvalitete jer se pretpostavlja da se radi o novokomponiranoj narodnoj glazbi.
glazbeni ukus; učenici mlađe školske dobi; nastava glazbene kulture; otvoreni model; utjecaji medija i obitelji
nije evidentirano
engleski
Musical taste of younger school age students
nije evidentirano
musical taste; young learners; musical education; open model; influences of mass media and family
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
23.06.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek