Pjesma u nastavi glazbe u prvim trima razredima osnovne škole (CROSBI ID 386173)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Matić, Marija
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Pjesma u nastavi glazbe u prvim trima razredima osnovne škole
Pjesma je oduvijek bila emotivni izraz i spontana potreba ljudskoga bića. Vrijednost pjesme za razvoj svestrane ličnosti vrlo je značajna i velika. Pjevanje znatno pridonosi razvoju glazbenih sposobnosti djece, glazbenog sluha, osjećaja za ritam i stvara osnove za formiranje njegova glazbenog ukusa. Pjesme naučene na satovima glazbene kulture mogu se uklopiti i u druge nastavne predmete. U sklopu rada izvršena su dva istraživanja. Prvo istraživanje odnosilo se na analiziranje udžbenika glazbene kulture u prvim trima razredima osnovne škole s ciljem utvrđivanja tematike dječjih pjesama koje se nalaze u udžbenicima. Rezultati su pokazali kako su najčešći motivi u pjesmama godišnja doba i pojave te životinje, dok su najmanje zastupljene pjesme o prometu i prijevoznim sredstvima, vodi i predmetima. Drugo istraživanje provedeno je u OŠ Vilima Korajca Kaptol kojemu je cilj bio utvrditi koje učenici pjesme najviše vole pjevati s obzirom na tematiku pjesama. Rezultati pokazuju kako učenici najviše vole pjevati upravo pjesme s tematikom najučestalijom u udžbenicima namijenjenim nastavi Glazbene kulture.
pjesma; pjevanje; nastava glazbe; učenici mlađe školske dobi
nije evidentirano
engleski
The song in teaching of music in the first three grades of primary school
nije evidentirano
song; singing; music classes; younger school-age students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
23.06.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek